کد خبر : 153227
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 14:17
-

بحرین میزبان مسابقات آسیایی ناشنوایان شد/ رعدی: می‌توانیم قهرمان فوتسال شویم

بحرین میزبان مسابقات آسیایی ناشنوایان شد/ رعدی: می‌توانیم قهرمان فوتسال شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه مهرماه به میزبانی بحرین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی درباره وضعیت تیم فوتسال ناشنوایان بعد از لغو مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه به میزبانی هنگ کنگ و اعزام نشدن تیم فوتسال به مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در سوئیس اظهارکرد:‌ بعد از لغو مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه در هنگ کنگ و همچنین اعزام نشدن تیم فوتسال به مسابقات جهانی سوئیس، اردوهای تیم ملی فوتسال تا به امروز با تعطیلی مواجه بود که متأسفانه شیوع ویروس کرونا نیز سبب تا ما نتوانیم برنامه اردویی خود را برای آماده‌سازی تیم فوتسال برپا کنیم. البته آنچه که من از رئیس فدراسیون شنیدم قرار است مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه مهرماه به میزبانی بحرین برگزار شود که اگر شرایط از نظر وضعیت ویروس کرونا به حالت عادی برگشت و کشور میزبانی مشکلی برای برگزاری مسابقات نداشته باشد تیم فوتسال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا مهرماه عازم بحرین خواهد شد.

وی گفت: برای برپایی اردو ما منتظر اعلام برپایی اردوها از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی خود را برای آماده‌سازی تیم فوتسال آغاز کنیم.

رعدی گفت: براساس برنامه‌ریزی که برای تیم فوتسال انجام دادیم ما برنامه اردویی خود را به فدراسیون ناشنوایان اوایل خرداد اعلام کردیم که اگر تا آن زمان کشور از نظر کنترل ویروس کرونا به حالت عادی برگشت در خردادماه اولین اردوی تیم فوتسال ناشنوایان برپا خواهد شد تا بتوانیم تیم خوبی را برای مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با اشاره به جوان‌گرایی تیم اظهار کرد:‌ من زمانی که مسئولیت این تیم را بر عهده گرفتم متأسفانه طی ۱۱ سال گذشته که خود بنیانگذار تیم فوتسال ناشنوایان بودم رنج سنی ناشنوایان تغییر نکرده بود و اکثر بازیکنان در سن ۳۱ تا ۳۵ بودند. سال گذشته با تزریق چند بازیکن جوان سعی کردم رنج سنی بازیکنان این تیم را پایین بیاورم و تیم خوبی را برای مسابقات آماده کنیم. در حال حاضر اگر مشکلی برای شرکت در مسابقات وجود نداشته باشد با همین تیم در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

رعدی پیرامون این پرسش که آیا تغییرات دوباره‌ای در تیم انجام خواهد شد یا خیر، اظهار کرد:‌ ما به دنبال استعدادیابی و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی فوتسال ناشنوایان هستیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای المپیک آینده داشته باشیم. بنابراین اگر تغییرات نیز در تیم ایجاد شود این تغییرات بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و برای المپیک ناشنوایان خواهد بود. تیم ما در حال حاضر تیم یکدست و خوبی است و با همین تیم می‌توانیم در آسیا دوباره قهرمان آسیا شویم.

وی گفت: به دلیل عدم حضور تیم فوتسال ناشنوایان در مسابقات جهانی سوئیس ما متأسفانه جایگاه خود را از نظر قهرمانی از دست دادیم و در حال حاضر در رنکینگ ششم جهان قرار داریم. برای افزایش این رنکینگ نیاز است که در مسابقات مختلف حضور داشته باشیم و تیم خوبی را آماده کنیم. به هر صورت تلاش بر این است تا با جوان‌گرایی در تیم و با حضور در مسابقات مختلف دوباره به جایگاه قهرمانی خود در جهان برگردیم.

رعدی در پایان گفت: با وجود اینکه تیم فوتسال ناشنوایان همواره در آسیا و جهان حرفی برای گفتن دارند اما پاداش آن‌ها ناچیز است و با افراد سالم یکسان دیده نمی‌شوند و همین مسئله سبب می‌شود تا انگیزه‌ای برای قهرمانی نداشته باشند. من امیدوارم که در آینده پاداش ورزشکاران ناشنوا همانند افراد سالم یکسان دیده شود تا با انگیزه بتوانند در میادین آسیایی و جهانی رقابت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.