کد خبر : 153221
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 14:06
-

بی غم:اول قهرمانی لیگ بعد آسیا

بی غم:اول قهرمانی لیگ بعد آسیا

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: اگر گیتی پسند برای فصل بعد من را خواست بزرگ‌ترین هدفم قهرمانی با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان متولد ۲۸ اسفند سال ۱۳۵۳ در شهر مشهد می‌باشد. بیغم سابقه سرمربیگری در تیم‌های علم و ادب و فرش آرا مشهد را در کارنامه خود دارد. او در سال ۹۷ به عنوان سرمربی در تیم مس سونگون حضور داشت و توانست به همراه این تیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود. به مناسبت فرا رسیدن سال نو گفت و گویی عیدانه را با حمید بیغم سرمربی موفق گیتی پسند اصفهان انجام داده ایم که مشروح این صحبت‌ها به شرح زیر است:

زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید و آرزوتون در آن لحظه چیست؟

زمان تحویل سال در مشهد و در کنار خانواده حضور دارم و سعی می‌کنیم زمان تحویل سال را به همراه خانواده به حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) برویم و در آن جا سال را تحویل کنیم.

بهترین جایی که دوست دارید تعطیلات عید نوروز بروید کجاست؟

دوست دارم در مشهد باشم و بهترین جا هم به نظر من حرم آقا امام رضا (ع) است.

از نظر شما بهترین سین هفت سین و خوشمزه‌ترین تنقلات نوروز کدام است؟

من به شخصه خیلی سکه را دوست دارم و به نظر من بهترین سین هفت سین سکه است. همچنین از بین تنقلات خیلی آجیل خوردن را دوست دارم.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۹۹ دنبال می‌کنید چیست؟

اول اینکه دوست دارم با گیتی پسند به مقام قهرمانی این فصل برسم و اگر این باشگاه من را برای فصل بعد خواست بزرگ‌ترین هدفم این است که به همراه گیتی پسند قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم.

سیزده بدر را چگونه می‌گذرانید؟

سعی می‌کنیم به همراه خانواده در محیط باز و فضای سرسبز حاضر شده و سیزده خودمان را در آن جا بدر می‌کنیم. این هم بستگی به آن دارد که وضعیت ویروس کرونا در چه حد باشد..

بهترین سریالی که تا کنون در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

من به شخصه زیاد اهل سریال نگاه کردن نیستم، اما اگر وقت بکنم قطعا سریال‌های مهران مدیری را تماشا خواهم کرد.

نظرتان درباره شعار هر سال و آیا این شعار عملی می‌شود یا خیر؟

شعار‌هایی که هر ساله از سوی رهبر انقلاب انتخاب می‌شود به نظر من می‌تواند بسیار مفید و راهگشا باشد و امیدوارم که مسئولان هم به این شعار‌ها عمل کنند.

با توجه به بیماری کرونا اگر جایی مهمونی بری میتونی از آجیل خوردن صرف نظر کنید؟

بالاخره شرایطی که الان برای کشورمان پیش آمده یک شرایط حساسی است و به نظر من مردم می‌توانند از دید و بازدید‌ها کم کنند، زیرا شرایط به گونه‌ای است که افراد باید خیلی مراقبت کنند و امیدوارم که هرچه زودتر این ویروس از بین برود.

یک تعریف از فصل بهار؟

فصل بهار برای من یکی از بهترین فصل‌ها است، زیرا در این فصل دخترم به دنیا آمده و برای همین اسم او را هم بهار گذاشتم و به نظر من بهار یعنی دختری که خداوند به من هدیه داده است.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

مهترین اتفاق به نظر من همین جوان گرایی بود که ما در تیم گیتی پسند اصفهان انجام دادیم و ثمره آن را هم اکنون مشاهده می‌کنید که توانستیم به همراه یک سری بازیکن با تجربه و جوان به مرحله فینال لیگ برتر فوستال برسیم. همچنین من معتقدم جوان گرایی در فوتسال ما خیلی ضعیف است.

نظرتان در مورد رشته‌های ورزشی زیر:
والیبال: والیبال کشورمان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا است آن‌ها موفق شدند سهمیه المپیک را کسب کنند و به نظر من همین که تواستند دل مردم را در مسابقات بین المللی شاد کنند می‌تواند بهترین هدیه باشد.

فوتبال: فوتبال ما الان در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. بعد از آن که کی روش تصمیم گرفت از ایران برود ما شاهد یک سری بی ثباتی چه در بخش مدیریت و چه در بخش مربی گری تیم ملی هستیم به طوری که هیچ چیزی در سر جای خودش قرار ندارد و مشخص نیست چه سرنوشتی قرار است برای فوتبال کشورمان رقم بخورد. به هر حال من امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شود تا مدیریت فدراسیون به یک ثباتی برسد.

بسکتبال: بسکتبال بر خلاف فوتبال عملکرد بسیار خوبی داشته و همچنین در تیم ملی بسکتبال چند بازیکن جوان حضور دارند که به نظر من این خیلی مفید است و نشان می‌دهد که بسکتبال کشورمان به سمت جوان گرایی روی آورده است و امیدوارم که تیم ملی بسکتبال در مسابقات المپیک هم موفق باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.