کد خبر : 153233
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 13:45
-

فینال لیگ برتر فوتسال روی هوا

فینال لیگ برتر فوتسال روی هوا

فینال لیگ برتر فوتسال ایران روی هوا!
تیم‌های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون در حالی باید در فینال رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم بروند که همچنان زمان دقیق‌ برگزاری این مسابقه اعلام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌های فوتسال فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به مانند فصل گذشته بار دیگر در فینال لیگ برتر باید به مصاف هم می‌روند. در فصل گذشته تیم مس سونگون موفق شد در ۲ بازی رفت و برگشت حریف اصفهانی خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند. تیم فوتسال مس سونگون تا کنون در لیگ برتر توانسته ۲ بار به مقام قهرمانی و یک بار هم به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند و در صورتی که این تیم بتواند امسال هم به مقام قهرمانی برسد در آن صورت با ۳ قهرمانی پشت سر هم به ایم عنوان دست یافته و به یکی از پُر افتخار‌ترین تیم حال حاضر لیگ تبدیل خواهد شد.

تیم فوتسال مس سونگون امسال موفق شد در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر با غلبه بر تیم ستارگان ورامین در ۲ بازی رفت و برگشت به مرحله نهایی مسابقات صعود کند و این تیم یکی از شانس هاس نخست کسب عنوان قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود.

علیرضا افضل هم اکنون هدایت مس سونگون را بر عهده دارد. افضل بعد از آن که اسماعیل تقی پور (سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون) نتوانست در این تیم نتیجه خوبی را کسب کند، به عنوان سرمربی جدید مسی‌ها انتخاب شد. از زمانی که علیرضا افضل کار خودش را به عنوان سرمربی در تیم مس سونگون آغاز کرد این تیم توانست در بیشتر مسابقات لیگ نتایج بسیار خوبی را کسب کند و در نهایت هم موفق شد مقتدارنه به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا افضل می‌تواند مسی‌ها را برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتسال کشورمان کند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان یکی از پر افتخار‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر فوتسال کشورمان به شمار می‌آید. گیتی پسندی‌ها تا کنون موفق شده اند ۲ بار به مقام قهرمانی و ۵ بار هم به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دست پیدا کنند. همچنین این تیم یک بار در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و ۲ بار هم در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست پیدا کرده است.

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند می‌باشد. بیغم یک بار در سال ۹۷ موفق شد مس سونگون را به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برساند. حال او این بار باید در فینال لیگ برتر در برابر شاگردان سابق خود قرار گیرد. تیم مس سونگون قرار بگیرد و باید دید که آیا بیغم می‌تواند گیتی پسند را پس از ۲ سال به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند. آخرین قهرمانی گیتی پسند در مسابقات لیگ برتر در سال ۹۵ به دست آمد و این تیم از آن موقع تا الان یک مقام سومی و یک مقام نائب قهرمانی از رقابت‌های لیگ برتر را در کارنامه خود دارد. گیتی پسندی‌ها روز گذشته رد بزای سوم خود برابر تیم سن ایچ ساوه قرار گرفت و موفق شد با شکست این تیم بعد از مس سونگون به عنوان دومین تیم به مرحله نهای رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.

بدین ترتیب دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار می‌شود. هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقه فینال از سوی سازمان لیگ برتر فوتسال مشخص نشده و به احتمال بسیار زیاد دیدار فینال بعد از ایام تعطیلات عید نوروز برگزار می‌شود. این طور که شنیده می‌شود اگر ویروس کرونا هم چنان در کشورمان حضور داشته باشد، شاید برگزاری بازی فینال به اردیبهشت ماه هم کشیده شود. در هر صورت باید دید که سازمان لیگ برتر فوتسال در روز‌های آینده چه تصمیماتی را برای بازی فینال لیگ برتر خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.