کد خبر : 153257
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 14:44
-

طاهری:امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران در سال ۹۹ نتایج خوبی در مسابقات بین المللی بگیرد

طاهری:امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران در سال ۹۹ نتایج خوبی در مسابقات بین المللی بگیرد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد این تیم در سال ۹۹ در مسابقات بین المللی نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران و بازیکن تیم ستارگان ورامین در مورد سال ۹۸ گفت: سال ۹۸ برای مردم و ایران سال سختی بود، از اتفاقاتی که از ابتدا در سال ۹۸ افتاد و این سال با کرونا تمام شد، سال سختی را متاسفانه پشت سر گذاشتیم ولی از لحاظ ورزشی سال بدی برای من نبود و همراه با تیم ستارگان ورامین نتایج خوبی در لیگ برتر فوتسال گرفتم.
طاهری ادامه داد: امیدوارم در سال ۹۹ زندگی مردم شرایط بهتری پیدا کند و از لحاظ ورزشی هم فوتسال ما در مسابقات بین المللی نتایج قابل توجهی بگیرد. تیم ملی باید هم در مسابقات آسیایی و هم جام جهانی شرکت کند و انتظارات از این تیم بالاست که نتایج خوبی بگیرد.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد تعطیلات نوروز امسال اذعان داشت: بر خلاف سالهای گذشته امسال عید را در خانه هستم و مثل همه مردم امیدوارم ویروس کرونا زودتر از بین برود. امیدوارم با گذر از این دوران سخت روزهای روشن آینده را رقم بزنیم.
طاهری در مورد ماندن در خانه برای نابودی کرونا خاطرنشان کرد: ماندن در خانه سخت است. به هر حال شرایطی هست که همه باید درک کنند و این سختی را به جان بپذیرند و اگر مراعات نکنیم این زمان بیشتر طول می کشد. تماشای فیلم های خوب، کتاب خواندن، پلی استیشن بازی کردن و ورزش در خانه و همچنین معاشرت و همنشینی با اعضای خانواده در دوره ای که فضای مجازی ما را از خانواده دور کرده می تواند اتفاقات مفیدی در روزهای خانه نشینی اجباری باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.