کد خبر : 153285
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1399 - 13:21
-

غلامی:باید برای سومین بار از قهرمانی خود دفاع کنیم/مسئولان پاداش های ما را پرداخت کنند

غلامی:باید برای سومین بار از قهرمانی خود دفاع کنیم/مسئولان پاداش های ما را پرداخت کنند

کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان گفت: امیدوارم مسوولان امسال پاداش‌های ما را پرداخت کنند تا از روحیه مضاعفی برای حضور در مسابقات آسیایی پیش‌رو برخوردار شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «نسیمه غلامی» سال ۹۸ را سالی پر از مصدومیت دانست و افزود: در لیگ برتر امسال بیش از ۱۲ بازیکن رباط پاره کردند و فشار لیگ بسیار بالا بود و به همین دلیل روز به روز بر تعداد مصدومان افزوده می‌شد. دیدارهای پایانی لیگ نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و هیچ نتیجه‌ای نداشت.

وی افزود: ۹۹ سال پرباری خواهد بود زیرا مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ را در پیش‌رو داریم و باید برای سومین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و این مسابقات در تیر ماه برگزار می‌شود. به خاطر کرونا و لغو اردوهای ملی هنوز معلوم نیست که در تورنمنت روسیه حضور می‌یابیم یا خبر. امیدوارم این بازی‌ها عقب نیفتد زیرا به دیدارهای دوستانه زیادی نیاز داریم تا از آمادگی بیشتری برخوردار شویم.

ملی پوش فوتسال اضافه کرد: کار خیلی سختی را در پیش‌رو داریم. امیدوارم مسوولان پیش از اعزام ما به مسابقات قهرمانی آسیا پاداش‌های قهرمانی ما در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ را به ما پرداخت کنند تا این امر روحیه مضاعفی برای ملی‌پوشان باشد. بازیکنان برای پول بازی نمی‌کنند و همه به خاطر کشور و شاد کردن دل مردم ایران و خانواده‌ها بازی می‌کنند بنابراین پرداخت پاداش‌ها می‌تواند به ما روحیه دهد.

وی یادآور شد: هیچ‌گاه در تعطیلات نوروز در مسابقه‌ای حضور نداشتم اما از ۴ تا ۱۳ فروردین در اردو بودم و ۱۳بدر هم در کنار خانواده نبودم.

غلامی خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم با این وضعیت شیوع ویروس کرونا، تعطیلات نوروز را در خانه‌های خود بمانند و به یکدیگر کمک کنند. یادشان نرود که در که در خانه هم می‌شود ورزش کرد و نباید تنها به باشگاه رفت. روزی یکساعت هم شده در منزل ورزش کنیم و مراقب هم باشیم تا این ویروس ریشه کن شود و مردم جهان در سلامت و به دور از هر گونه استرس در کنار هم در صلح زندگی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.