کد خبر : 153296
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 0:30
-

تصمیم عجیب سازمان لیگ؛ گیتی پسند قهرمان لیگ، مس نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا / لیگ برتر ۱۷تیمی شد

تصمیم عجیب سازمان لیگ؛ گیتی پسند قهرمان لیگ، مس نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا / لیگ برتر ۱۷تیمی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در جهت قطع زنجیره انتقال کرونا مبنی بر تعطیلی مسابقات ورزشی تا پایان فروردین و احتمال ادامه پیدا کردن آن تا اواسط اردی‌بهشت ماه و ضرورت کمیته فوتسال به معرفی نماینده ایران به ای‌اف‌سی برای حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در جهت قطع زنجیره انتقال کرونا مبنی بر تعطیلی مسابقات ورزشی تا پایان فروردین و احتمال ادامه پیدا کردن آن تا اواسط اردی‌بهشت ماه و ضرورت کمیته فوتسال به معرفی نماینده ایران به ای‌اف‌سی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا تا ۱۰ اردی‌بهشت، با طرحی که مورد تایید مدیران عامل دو تیم مس سونگون ورزقان و صنایع گیتی پسند اصفهان قرار گرفت، تیم اصفهانی به عنوان قهرمان لیگ و مس سونگون ورزقان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا معرفی شدند. این طرح مورد موافقت کمیته انضباطی و استیناف و دبیر کل فدراسیون فوتبال هم قرار گرفته و هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال نیز آن را تایید کرده‌است.
یکی از منابع نزدیک به سازمان لیگ با تایید این خبر گفت: سازمان لیگ در موقعیت اضطرار قرار داشت. این طرح در اوایل امسال به اطلاع مدیران عامل دو تیم رسید و مورد موافقت آن‌ها قرار گرفت. به هرحال سازمان لیگ نمی‌توانست فینال را به این زودی‌ها برگزار کند و نیاز بود با تعامل دو تیم این جریان مدیریت شود. مس سابقه دو حضور پیاپی در جام باشگاه‌های آسیا را داشت و در لیگ هم شرایط خوبی را پشت‌سر می‌گذاشت بنابراین سازمان لیگ تصمیم گرفت این تیم را به آسیا معرفی کند. گیتی پسند هم به فینال راه پیدا کرده بود و نمی‌شد از زحمات این تیم گذشت. به همین جهت سازمان لیگ این تیم را قهرمان ایران معرفی کرد.
این فرد در خصوص سرنوشت هفته پایانی لیگ یک و پلی‌آف این بازی‌ها گفت: مقرر شد تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و نفت امیدیه از گروه یک و سه تیم فودکا تهران، کراپ الوند قزوین و شهرداری قرچک از گروه دو به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کنند و لیگ برتر سال آینده با شرکت ۱۷ تیم برگزار شود.
وی ادامه داد: به دلیل محدودیت زمانی لیگ دو امسال برگزار نخواهد نشد.
بدین‌ترتیب گیتی پسند با کسب سومین قهرمانی به اولین تیمی تبدیل شد که سه مقام قهرمانی لیگ را به دست می‌آورد و توانست جایگاه خود را در صدر پرافتخارترین تیم‌های ایرانی مستحکم کند.
جزئیات کامل این خبر و نظرات مدیران تیم‌ها را در اینجا بخوانید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

واقعا مسخره است.

ناشناس چهارشنبه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

واقعا مسخره استاین رویه

💰💰💰 چهارشنبه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

فوق العاده مسخره