کد خبر : 153320
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردین 1399 - 2:50
-

تیم رویایی تاریخ فوتسال ایران را شما انتخاب کنید / بخش دوم عقب‌گیر

تیم رویایی تاریخ فوتسال ایران را شما انتخاب کنید / بخش دوم عقب‌گیر

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد با مشارکت شما مخاطبین گرامی تیم رویایی فوتسال ایران را تشکیل دهد. در دومین بخش این نظرسنجی به سراغ عقب‌گیرهای فوتسال ایران رفته‌ایم. فوتسال ایران در عقب زمین بازیکنان بزرگی را در اختیار داشته است. اولین بازیکنی که عقب زمین ایران را مدیریت می‌کرد صادق ورزمزیار بود که

پایگاه خبری فوتسال ایران در نظر دارد با مشارکت شما مخاطبین گرامی تیم رویایی فوتسال ایران را تشکیل دهد. در دومین بخش این نظرسنجی به سراغ عقب‌گیرهای فوتسال ایران رفته‌ایم.

فوتسال ایران در عقب زمین بازیکنان بزرگی را در اختیار داشته است. اولین بازیکنی که عقب زمین ایران را مدیریت می‌کرد صادق ورزمزیار بود که از فوتبال آمد و در جام‌جهانی ۱۹۹۲ خوش درخشید. علی پازوکی و امیر شمسایی پروفسور پاس یار غار هم در مسابقات پر شور جام رمضان بودند و هیچ‌کس نمی‌توانست از ان‌ها عبور کند و پاس‌های خظ‌کشی آن‌ها زبانزد خاص و عام بود. شمسایی در پیمان و استقلال و پاس هم خوش درخشید و در زمانی که بازی می‌کرد هیچ تیمی را اجازه نداد تا قهرمان ایران شود. علی صانعی و سیامک داداشی دیوار ایرانی نقش بسزایی در قهرمانی‌های ایران در آسیا ایفا کردند. محمد کشاورز تیم ایران را به سمت سومی جهان هدایت کرد. تهیج کاپیتان تیم ملی در بازی با برزیل هیچ‌وقت از خاطر فوتسال ایران پاک نخواهد شد. و الان فنی‌ترین عقب‌گیر ایران و آسیا فرهاد توکلی است. فرهاد سابقه حضور در تیم‌های آسیایی بخصوص نفت الوسط عراق را در کارنامه دارد. حمید احمدی در سال‌های اخیر یکی از باثبات‌ترین و جنگجوترین عقب‌گیرهای ایران بوده است. حمید تبدیل شده است به یکی از عوامل قهرمانی تیم‌ها و کسی که اسمش در لیست خرید هر مربی قرار دارد. به نظر شما عقب‌گیر تیم رویایی فوتسال ایران کدام یکی از این ستاره‌ها هستند؟

بدیهی است تمامی افرادی که در این لیست حضور دارند از لحاظ فنی در بالاترین سطح قرار داشته یا دارند و این نظرسنجی تنها یک چالش عمومی است و به میزان شناخته شدن و معروفیت هر فرد بستگی دارد و به هیچ عنوان میزان عملکرد فنی افراد را نمی‌سنجد.

شخصی که بالاترین امتیاز را کسب کند در ترکیب اول و شخص دوم در ترکیب ذخیره قرار خواهد گرفت.

مدت این نظرسنجی ۴۸ ساعت بوده و از ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج‌شنبه ۱۴ فروردین آغاز شده و تا ساعت ۲۴:۰۰ شنبه ۱۶ فروردین ادامه دارد. برای حضور در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید:

 

این بخش ۷ نامزد دارد (به ترتیب حروف الفبا):

حمید احمدی

علی پازوکی

فرهاد توکلی

سیامک داداشی

امیر شمسایی

علی صانعی

محمد کشاورز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

کشاورز با فاصله…

mehdi keshavarz جمعه , ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

محمد کشاورز