کد خبر : 153328
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردین 1399 - 15:21
-

فوتسال گیلان بعد از شهرداری

فوتسال گیلان بعد از شهرداری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از دورانی پر فروغ که فوتسال گیلان و رشت با تیم‌های پگاه و سازمان بازرگانی فوتسال با حضور در لیگ برتر گذراند، تیم شهرداری رشت وارد عرصه تیم‌داری در این استان شد. حضوری که با استقبال بازیکنان و مربیان استان سرسبز شمالی همراه شد و شور و شوق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از دورانی پر فروغ که فوتسال گیلان و رشت با تیم‌های پگاه و سازمان بازرگانی فوتسال با حضور در لیگ برتر گذراند، تیم شهرداری رشت وارد عرصه تیم‌داری در این استان شد. حضوری که با استقبال بازیکنان و مربیان استان سرسبز شمالی همراه شد و شور و شوق را دوباره در میان فوتسالی‌ها راه انداخت.

شهرداری رشت هرچند در رده بزرگسالان زیاد پرفروغ نبود و نتوانست به لیگ برتر صعود کند ولی در رده‌های پایه همواره جزو پرافتخارترین تیم‌های کشور محسوب می‌شد. سه قهرمانی در لیگ برتر امید در سال‌های ۹۱، ۹۲ و ۹۴ و دو نایب‌قهرمانی پیاپی این مسابقات در سال‌های ۸۹ و ۹۰ به همراه قهرمانی در لیگ برتر جوانان جزو افتخارات این تیم در رده پایه می‌باشد.

جدای از کسب افتخارات و حضورهای متوالی این تیم در لیگ‌های پایه، شهرداری رشت در زمینه بازیکن‌سازی نیز همواره زبان‌زد بوده است. علیرضا جوان، نیما راجعی، عرفان عبدالعلی‌زاده، کیانوش شیرپور، پژمان بهادیوند، فرزین مهری، دانیال گیولی و … جزو شناخته شده‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شوند. بازیکنانی که برخی از همین تیم به تیم‌های ملی کشورمان دعوت شدند.

با عدم شرکت شهرداری رشت در فصل گذشته لیگ فوتسال ایران، امید بازیکنان این استان برای حضور در تیمی که می‌توانست آن‌ها را در سطح کشور مطرح کند از بین رفت. استانی که مجید لطیفی را در تیم ملی ایران داشت، اکنون بدون تیمی در لیگ‌های ایران دوران کم فروغی را پشت‌سر می‌گذارد.

محبوبیت رشته فوتسال در استان گیلان را می‌توان از سالن‌های مملو از تماشاگر این استان در جام‌های رمضان شهرها و روستاهای مختلف گیلان به چشم دید و نیاز به هیچ نظرسنجی ندارد. اما مسئولین ورزش این استان گویا برای متقاعد کردن خودشان برای حمایت از فوتسال، نیاز به دلایل دیگری دارند. دلایلی که به نظر می‌آید ورزشی نیست.

به امید روزی که فوتسال هم دغدغه مسئولین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.