کد خبر : 153339
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1399 - 19:49
-

جام جهانی ۳۱ اردیبهشت قرعه کشی می شود؟

جام جهانی ۳۱ اردیبهشت قرعه کشی می شود؟

تقویم فدراسیون جهانی فوتبال پیرامون مسابقات جام جهانی فوتسال در لیتوانی تغییر نکرده و این موضوع اعتراض میزبان را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تقویم فدراسیون جهانی فوتبال پیرامون مسابقات جام جهانی فوتسال در لیتوانی تغییر نکرده و این موضوع اعتراض میزبان را به همراه داشته است. مسئولان برگزاری جام جهانی فوتسال از عدم اطلاع رسانی فیفا درباره لغو این رقابتها گلایه کردند.

بر اساس این خبر رقابت‌های جام جهانی فوتسال قرار است اواخر شهریور ماه در لیتوانی برگزار شود. این در حالی است که هنوز تکلیف نماینده‌های قاره آسیا و کونکاکاف برای حضور در این مسابقات جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌ها در قاره آسیا قرار است از ۱۶ تا ۲۵مرداد ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود و ۵تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی را کسب می‌کنند.

به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی قرعه کشی جام جهانی فوتسال قرار است ۳۱ اردیبهشت ماه در این کشور برگزار شود.

ادگار استنکویچوس دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی درباره برگزاری مسابقات جام جهانی که قرار است شهریور ماه در این کشور برگزار شود اظهار داشت: برخی از کشور‌ها مدعی هستند که فیفا قرار است تاریخ جام جهانی را تغییر دهد و این موضوع در حالی است که هنوز هیچ خبر رسمی از سوی این سازمان به کشور ما ابلاغ نشده و طبق اعلام رسمی فیفا زمان قرعه کشی مسابقات جام جهانی قرار است چهارشنبه ۳۰اردیبهشت در لیتوانی انجام شود. بسیاری از مسابقات بین المللی در بیشتر کشور‌های جهان لغو شده و اطلاع رسانی نکردن دقیق فیفا ما را سرگردان کرده و نمی‌دانیم که آیا می‌توانیم میزبان خوبی برای جام جهانی باشیم یا خیر.

مسابقات انتخابی جام جهانی و المپیک تعویق شده و حتی کرونا ویروس بزرگترین رویداد رقابتی جهان یعنی المپیک را نیز یکسال به تعویق انداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.