کد خبر : 153377
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1399 - 17:46
دسته‌بندی نشده
-

درودگر: کرونا باعث شد ۲ شب نتوانم به خوبی بخوابم/ تا حالا چنین بیماری را تجربه نکرده بودم

درودگر: کرونا باعث شد ۲ شب نتوانم به خوبی بخوابم/ تا حالا چنین بیماری را تجربه نکرده بودم

رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که به خاطر کرونا در منزل بودم، تمام بدنم درد می‌کرد به طوری که تا حالا به چنین بیماری مبتلا نشده بودم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ابتدا درباره مبتلا شدنش به ویروس کرونا اظهار داشت: خدا را شکر چند وقتی می‌شود که حال عمومی ام بهتر شده و ۵ روزی هم است که هیچ علائمی در بدنم دیده نشده است. به مردم خوب کشورم توصیه می‌کنم که از رودربایستی با یکدیدگر به شدت پرهیز کنند. ما ایرانی‌ها عادت داریم وقتی همدیگر را می‌بینیم دست بدهیم و یا همدیگر را بغل کنیم. من توصیه می‌کنم در این شرایط کاملاً از این رفتار‌ها دوری کنند، زیرا من در جلسه‌ای که حضور داشتم از کنار دستی خودم این ویروس را گرفتم و او هم متاسفانه همچنان دچار این بیماری است.

او افزود: به نظر من همه باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند. من خودم امروز یک کار کوچکی در فدراسیون فوتبال داشتم و قرار است بلافاصله پس از آن که کارم در فدراسیون تمام شد به سرعت به خانه بروم و هیچ جای دیگری هم نخواهم رفت. همه مردم باید در این مدت احساس مسئولیت داشته باشند، زیرا هر یک نفری که این ویروس را می‌گیرد می‌تواند آن را به ۴۰۰ نفر منتقل کنند. زمانی که من متوجه شدم کرونا گرفته ام در خانه ماندم و به همین دلیل مطمئنم به هیچ کسی این بیماری را انتقال ندادم. زمانی هم که در منزل حضور داشتم از راه دور با یکی از پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری در ارتباط بودم و او هم از راه دور احوال من را جویا می‌شد. تا به حال چنین بیماری را تجربه نکرده بودم و خدا را شکر الان وضعیتم بسیار خوب است.
کرونا باعث شد درد شدیدی را در بدنم احساس کنم
درودگر درباره اینکه آیا مبارزه با کرونا سخت بود بیان داشت: در مبارزه با کرونا دستمان بسته است، زیرا برای این بیماری هیچ دارویی وجود ندارد و اگر هم باشد فقط کمک می‌کند که شدت بیماری شما افزایش پیدا نکند و همان طور که گفتم هیچ داروی قطعی برای این ویروس وجود ندارد به هیمن دلیل شما همیشه در اضطراب قرار دارید. همزمان با من که به این بیماری دچار شده بودم، احمد طاهری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان هم بر اثر ویروس کرونا از دنیا رفت و باعث شد من خیلی ناراحت شوم. من قبل از فوت ایشان با او مرتب در ارتباط بودم و درگذشت ناگهانی او آن قدر من را به هم ریخت که در بدنم درد شدیدی را احساس می‌کردم و حتی باعث شد نتوانم ۲ شب به خوبی بخوابم و تمام بدنم درد می‌کرد.
او ادامه داد: به هر حال آن فردی که این ویروس را به من منتقل کرده بود خودش هم از کارد درمانی یک از بیمارستان‌ها گرفته بود. همان طور که می‌دانید کسانی که این ویروس را از کادر درمانی می‌گیرند بعد‌ها دچار درد‌های بسیار شدیدی می‌شوند که من هم از این حیث مستثنی نبودم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.