کد خبر : 153375
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1399 - 17:42
-

کمیته فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی

کمیته فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی

کمیته فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی است تا با آمادگی در مسابقات آسیایی شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از آن که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد، مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است مرداد ماه انجام شود، کمیته فوتسال در تلاش است تا قبل از آغاز این مسابقات، تیم ملی فوتسال کشورمان چند بازی دوستانه با تیم‌های مطرح و قدرتمند جهان برگزار کند تا ملی پوشان کشورمان بتوانند با قدرت بالایی راهی مسابقات جام ملت‌های آسیا شوند. از همین رو شنیده می‌شود کمیته فوتسال در نظر دارد این بازی‌ها را در قالب دیدار‌های چند جانبه برگزار کند تا هم بازیکنان در شرایط مسابقه قرار گیرند و هم کادر فنی بتواند با نقاط ضعف و قدرت ملی پوشان بیشتر آشنا شود. این در حالی است که تمام این موارد بستگی به آن دارد که ویروس کرونا تا چه زمانی بخواهد به شیوع خود در سر تا سر نقاط مختلف جهان ادامه دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که کمیته فوتسال کشورمان با چند کشور به توافقاتی دست پیدا کرده، اما هنوز نامی از این کشور‌ها به میان نیامده و تا زمانی که وضعیت ویروس کرونا مشخص نشود این کمیته نمی‌تواند درباره زمان بازی‌های تیم ملی تصمیم گیری کند. ملی پوشان فوتسال کشورمان ابتدا قرار بود روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه در ۲ بازی دوستانه به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین برود، اما با به تعویق افتادن مسابقات جام ملت‌های آسیا این مسابقه هم لغو شد و به همین دلیل کمیته فوتسال در نظر دارد تا قبل از آغاز جام ملت‌ها تیم ملی بتواند با یکی از تیم‌های پر قدرت جهان مسابقه‌ای را برگزار کند.
حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت کمیته فوتسال چه تصمیمی را برای تیم ملی می‌گیرد تا ملی پوشان فوتسال کشورمان بتوانند با قدرت بالایی راهی رقابت‌های جام ملت‌ها شوند.
طبق اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است از ۱۵ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.