به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران محمد حسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسندآخرین وضعیت باشگاه گیتی پسند را در سال ۱۳۹۹ تشریح کرد.
قائم مقام گیتی پسند در ابتدا از فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته گفت و با اشاره به تیم های پایه افزود: بر اساس سیاست مدیریت باشگاه از سال ۱۳۹۵ توجه ویژه بر روی سه رده نوجوانان، جوانان و امید داشتیم تا بتوانیم بازیکنان مستعد را پرورش دهیم و به تیم بزرگسالان معرفی کنیم که خوشبختانه با نظر مثبت حمید بیغم سرمربی تیم بزرگسالان شاهد حضور بازیکنان جوان و مستعد در تیم بزرگسالان بودیم و بازی‌های زیبایی نیز از این عزیزان شاهد بودید.
وی در ادامه افزود: مطمئنا در سال جاری نیز با حمایت هیئت مدیره در تمام رده های سنی در لیگ برتر حضور پیدا خواهیم کرد و امیدواریم با همکاری دیگر باشگاه های استان و آکادمی های زیر مجموعه بتوانیم تیم های قدرتمندی در سطح اول کشور داشته باشیم، ما هم منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا زمان شروع تمرینات و تست گیری تیم های پایه مشخص شود، امیدواریم با همکاری با علی صانعی و مدیران تیم های ملی پایه بتوانیم عزیزانی نیز به این تیم ها معرفی کنیم.
عراقی زاده در ادامه به فعالیت ۱۸ آکادمی گیتی پسند در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مطمئنا این آکادمی ها را رصد می کنیم و امیدواریم بازیکنان مستعدی نیز از آنها به تیم های باشگاه اضافه شوند و عملکرد بخش آکادمی ها نیز برا این مجموعه بسیار مورد توجه است.
قائم مقام گیتی پسند در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه گفت: با اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه بصورت تلفنی در تماس بودیم ولی با توجه به شرایط پیش آماده در کشور ما نیز در خانه هستیم و امیدواریم کرونا از جامعه ما رخت بر کند و ما نیز بتوانیم خدمتکار باشیم، هنوز جلسه حضوری با هیئت مدیره نداشتیم ولی طبق صحبت ها موارد مرتبط با باشگاه را پیش خواهیم برد.
این مقام مسئول در رابطه با تیم بزرگسالان گیتی پسند نیز گفت: بعد از بازی با سن ایچ تمرینات ما تعطیل شد ولی زیر نظر مربی بدنساز برنامه تمرینی به بازیکنان ارائه می شود، بازیکنان برزیلی ما نیز در اصفهان و در خانه مشغول تمرین هستند، ما منتظر اعلام زمان برگزاری فینال لیگ برتر هستیم ولی مطمئنا با توجه به وقفه طولانی ما بین مسابقات، فینال بی کیفیتی را انتظار داریم چراکه بازیکنان در شرایط مسابقه نیستند.
محمد حسین عراقی زاده از تمرینات برای فصل آینده نیز گفت :مطمئنا اول باید لیگ سال گذشته به پایان برسد تا در مورد لیگ جدید بتوان صحبت کرد ولی با توجه به در پیش بودن جام جهانی، جام ملت ها و جام باشگاه های آسیا امیدواریم اعضا هیئت رئیسه سازمان لیگ بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرند و حتی در صورتی که قرار باشد پلی آف برگزار شود با شرایط بهتر و قوانین بین المللی برگزار شود.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در رابطه با کادر فنی فصل ۹۹ گیتی پسند نیز گفت: اول باید سرنوشت لیگ گذشته مشخص شود تا در مورد فصل جدید صحبت کنیم ولی تمام اعضا مدیریت باشگاه از عملکرد حمید بیغم و کادر فنی رضایت داشته اند و مطمئنا ایشان گزینه اول ما خواهند بود.
وی در پایان با آرزوی سلامتی برای عموم جامعه گفت: با همدلی و همکاری می توانیم از کرونا عبور کنیم و بعد از آن نیز با سلامتی و ورزش می توانیم جامعه ای پر نشاط داشته باشیم