کد خبر : 153438
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردین 1399 - 16:35
-

پیشنهاد جالب سرمربی لیگ برتری به کمیته فوتسال

پیشنهاد جالب سرمربی لیگ برتری به کمیته فوتسال

سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری برای حضور تیم‌های ایرانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا پیشنهاد جالبی را به کمیته فوتسال ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ابتدا قرار بود مرداد ماه سال جاری در کشور کویت برگزار شود، اما به دلیل تعویق جام ملت‌های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت مسابقات جام ملت‌ها را مرداد ماه برگزار کند و به دنبال آن قرار شد رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هم اواخر آذر ماه برگزار شود. مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت زیادی خواهد داشت به طوری که تیم‌هایی که امسال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، به دلیل خستگی برخی از بازیکنان ملی پوش تیم‌ها به خاطر حضور در جام ملت‌ها بعضی از تیم‌ها با خستگی بالایی وارد رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا می‌شوند.

در همین رابطه حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شیوه برگزاری رقابت‌های امسال جام باشگاه‌های آسیا پیشنهاد جالبی ارائه داد. او در مورد این موضوع اظهار داشت: با توجه به اتفاقات پیش آمده راجع به شیوع ویروس کرونا و همچنین تصمیم AFC مبنی بر این که در سال ۲۰۲۰ سهمیه فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا ۲ تیم خواهد بود. به همین دلیل از کمیته فوتسال خواهش دارم که از طریق علی تار قلی زاده (رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا) با مسئولان AFC مکاتباتی داشته باشند تا کشورمان امسال با ۲ تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

او افزود: به غیر از ایران کشور‌های تایلند و ژاپن هم که در فوتسال آسیا از قدرت بالایی برخوردار هستند می‌توانند امسال با ۲ تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.