کد خبر : 153444
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 14:24
-

بی‌غم: فینال لیگ برتر فوتسال به ابتدای فصل آینده موکول شود/ مشکل شمس و ناظم‌الشریعه با یک جلسه حل می‌شود

بی‌غم: فینال لیگ برتر فوتسال به ابتدای فصل آینده موکول شود/ مشکل شمس و ناظم‌الشریعه با یک جلسه حل می‌شود

حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیشنهاد کرد که فینال لیگ برتر فصل جاری به ابتدای فصل آینده موکول شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم درباره تمرینات انفرادی بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: ما هر هفته به بازیکنان برنامه تمرین می‌دهیم، اما بازیکنان فوتسال یا فوتبال خیلی سخت به صورت فردی تمرین می‌کنند. آنها نباید دور از توپ باشند.

وی با انتقاد دوباره از برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: مرحله پلی‌آف هم هزینه‌ها را افزایش می‌دهد و هم به خاطر یکسان نبودن سالن‌ها و غیراستاندارد بودن برخی از آنها، حق تیم‌ها خورده می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه تیم‌هایی که در فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنند، در این شرایط آسیب می‌بینند، خاطرنشان کرد: زمانی که با مس سونگون به قهرمانی لیگ برتر رسیدم هم گفتم پلی‌آف به درد فوتسال ما نمی‌خورد.

بی‌غم درباره اینکه فینالیست‌های لیگ برتر از شرایط آمادگی دور هستند، بیان کرد: فینال یک اتفاق است و باید ببینیم اتفاقات به نفع چه تیمی رقم می‌خورد، اما پیشنهاد می‌کنم فینال فصل جاری به فصل آینده موکول شود. در این شرایط تیم‌ها با مربیان و بازیکنان جدید، بدنسازی می‌کنند و بهتر است فینال در پیش‌فصل برگزار شود. اصلاً مهم نیست من در فینال باشم یا خیر.

وی با بیان اینکه فوتسال ایران سال بسیار مهمی را در پیش دارد، به تسنیم گفت: تیم ملی ایران باید در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی شرکت کند و مدیران سازمان لیگ مجبورند لیگ امسال را زودتر شروع کنند. با این وجود اگر فینال لیگ برتر برگزار شود، فکر می‌کنم اتفاقات به نفع ما رقم می‌خورد.

سرمربی تیم گیتی‌پسند درباره عملکرد ناموفق فوتسال کشور در سال ۹۸ اظهار داشت: سال خوبی را پشت سر نگذاشتیم. تیم ملی در تورنمنت‌های تدارکاتی شکست خورد و تیم‌های زیر ۲۰ سال ایران و مس سونگون هم در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی نداشتند. همچنین بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشتیم.

بی‌غم در ادامه افزود: فکر می‌کنم الان بهترین زمان برای برگزاری جلساتی میان مربیان و مدیران فوتسال است که برای سال ۹۹ تصمیم‌گیری شود. در کمیته فوتسال فقط حرف می‌زنند و بحث‌ها بیشتر شخصی است. همین باعث می‌شود همه ناراحت شوند.

وی درباره اختلاف میان حسین شمس با محمد ناظم‌الشریعه برای تشکیل تیم ب تصریح کرد: فکر می‌کنم یک جلسه می‌تواند مشکلات را حل کند و اعضای کمیته فنی و سرمربی تیم ملی در این نشست به نتیجه می‌رسند. شمس و ناظم‌الشریعه افراد بزرگی هستند که افتخارات زیادی برای ایران آورده‌اند. قطعاً همه می‌خواهند بهترین تصمیم برای فوتسال گرفته شود.

سرمربی تیم گیتی‌پسند درباره تشکیل تیم ب و اینکه آیا با او برای سرمربیگری این تیم صحبت شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: با من در این باره مذاکره نشده است، اما تشکیل تیم ب خیلی به فوتسال ایران کمک می‌کند. ناظم‌الشریعه بسیار خوب نتیجه گرفته و به همین خاطر، تغییری در تیمش ایجاد نکرده است.

«تیم ملی ما از قدیم با هفت یا هشت بازیکن بوده و هست.»، بی‌غم ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: ناظم‌الشریعه چون خوب نتیجه گرفته است، می‌خواهد با همین بازیکنان جلو برود. پس از جام جهانی، برخی بازیکنان تیم ملی پا به سن می‌گذارند و باید فکری برای انتخاب جانشین‌های آنها شود. البته باید برای تیم ب ارزش قائل شوند و اگر هزینه‌ها پیش‌بینی نشده باشد، تشکیل این تیم نکته مثبتی نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.