کد خبر : 153463
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1399 - 13:51
-

احمدی: برای تهیه البسه و هتل اسکان مشکل داریم چگونه مدعی تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال هستند

احمدی: برای تهیه البسه و هتل اسکان مشکل داریم چگونه مدعی تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال هستند

ملی‌پوش فوتسال و گیتی‌پسند اصفهان گفت: زمانی که تیم ملی بزرگسالان شرایط مادی خوبی ندارد و برای تهیه البسه، هتل و محل تمرین با مشکل مواجه است کمیته فوتسال چگونه می‌خواهد تیم ملی «ب» را تشکیل دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال و گیتی‌پسند اصفهان درباره شرایط کنونی فوتسال کشور اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که تعطیلی کلیه فعالیت‌های ورزشی را به وجود آورده است. این تعطیلی مختص لیگ فوتسال ایران نیست و مشکل شیوع ویروس کرونا نه تنها ایران بلکه تمام مسابقات در سطح جهان را درگیر کرده است و  فکر نمی‌کنم  برگزاری فینال بعد از چند ماه تعطیلی دیدار زیبایی را شاهد باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه جام باشگاه‌های آسیا به زودی برگزار نخواهد شد فکر نمی‌کنم سازمان لیگ عجله‌ای برای انتخاب نماینده ایران در جام باشگاه‌ها داشته باشد. به نظر من باید فصل جدید شروع شود تا تیم‌ها به مرز آمادگی برسند و در بین باز‌ی‌های لیگ امسال فینال ۲ تیم گیتی‌پسند و مس سونگون  را برگزار کنند که خیلی خوب و  شاهد دیداری زیبا و در حد فوتسال ایران خواهیم بود.

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به اینکه لیگ برگزار نمی‌شود و تمامی باشگاه‌ها تعطیل هستند و شرایط خوبی برای تمرین ملی‌پوشان مهیا نیست اگر این ویروس هرچه زودتر مهار شود و سازمان لیگ فصل آینده را پیش از جام ملت‌ها شروع کنند بازیکنان تیم ملی در شرایط بازی قرار می‌گیرند که این یک اتفاق بسیار خوبی برای لیگ و بازیکنان ملی‌پوش است.

احمدی گفت:‌ تیم ملی به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها در حال حاضر شرایط بسیار بدی دارد چه از لحاظ امکاناتی و چه از لحاظ بازی‌های تدارکاتی در کل در حالت وحشتناکی قرار داریم. بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به خصوص کمیته فوتسال ما را از اهداف‌مان دور کرده است. البته کادرفنی و بازیکنان هم در این اتفاق مقصر هستند چون با هر شرایط و بی‌مهری تمرین می‌کنند چگونه است که فوتبالی‌ها تا زمانی که شرایط برای آنها مهیا نیست تمرین نمی‌کنند و یا حتی تهدید به استعفا می‌کنند. فکر می‌کنم این طرز برخورد کمیته فوتسال با تیم ملی بی‌احترامی به بازیکنان و کادر فنی است. نتایج تیمهای ملی فوتسال برای فدراسیون فوتبال همیشه باعث افتخار بوده و این سبک برخورد با این تیم اصلاً جالب نیست.

وی درباره صحبت‌های مطرح شده این روزها که جوانگرایی در تیم ملی انجام نشده و ۱۲ بازیکن این تیم کارایی لازم را ندارند، گفت: عملکرد بازیکنان تیم ملی در باشگاه‌های خود کاملاً مشخص است و فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی در بهترین شرایط تجربی و جسمانی قرار دارند و با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم نتیجه بهتری نسبت به جام جهانی قبل کسب کنیم. در خصوص جوانگرایی باید بگویم زمانی که بازیکن جوان نتواند گزینه‌های مناسبی برای بازیکنان با تجربه باشد هیچ‌وقت مربی نمی‌توانند چنین ریسکی را انجام دهد. من فکر می‌کنم ما در باشگاه‌ها در بخش تیم‌های پایه عملکرد خوبی نداشته‌ایم و این باشگاه‌ها از حمایت کافی کمیته فوتسال برخوردار نبودند. این کمیته باید برای بخش تیم‌های پایه از یک مربی خارجی باتجربه و با علم روز استفاده کند تا جوانان خوبی برای تیم ملی بزرگسالان فوتسال پرورش یابد.

بازیکن تیم ملی فوتسال و گیتی‌پسند اصفهان همچنین با اشاره به تشکیل تیم ملی «ب» افزود: زمانی که تیم ملی بزرگسالان شرایط مادی خوبی ندارد و برای تهیه البسه، هتل و محل تمرین با مشکل مواجه است کمیته فوتسال چگونه می‌خواهد تیم ملی «ب» را تشکیل دهد. تیم ملی در حال حاضر شرایط اینگونه دارد و مثل تیم‌های شهرستانی که به تهران برای بازی می‌آیند باید به دنبال محل تمرین، محل اسکان و سایر امکانات دیگر بگردد. من فکر می‌کنم آقایان به جای تشکیل تیم ملی «ب» به فکر تیم ملی بزرگسالان باشند و حداقل‌ها را برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فراهم کنند.

احمدی گفت: امیدوارم مردم با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی در قطع زنجیره این بیماری کمک کنند تا شرایط کشور به حالت سابق برگردد و همه بتوانیم مثل گذشته به کار و زندگی خود بپردازیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

اگرتبم ملى واقعا لباس و غذا نداره پس چراسرمربى تیم هیچ وقت نمیگه؟!! یعنى سرمربى اینقدر ناتوان و ضعیف هست که بدون غذا و لباس اردو برگزار میکنه؟!! اگر این حرفا درست باشه باید در فدراسیون فوتبال رو تخته کردیا این بى لیاقتى که داره!!!