کد خبر : 153454
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1399 - 12:11
-

عروجی: حضور در میان بزرگان فوتسال ایران برای من افتخار بزرگی است / فوتسال نیمی از زندگی من است و جدا شدن از فوتسال برای من بسیار بسیار دردآور است

عروجی: حضور در میان بزرگان فوتسال ایران برای من افتخار بزرگی است / فوتسال نیمی از زندگی من است و جدا شدن از فوتسال برای من بسیار بسیار دردآور است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالقاسم عروجی بازیکن چپ‌پای فوتسال ایران با رای شما مخاطبین گرامی به عنوان فلنک چپ‌پای رویایی تاریخ فوتسال انتخاب شد. عروجی متولد یازدهم آذر ۱۳۶۸ در شهر قم است. وی فوتسال را از ارم کیش قم شروع کرد. سپس در فراز، صبا و ماهان تدیس بازی کرد سپس به تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالقاسم عروجی بازیکن چپ‌پای فوتسال ایران با رای شما مخاطبین گرامی به عنوان فلنک چپ‌پای رویایی تاریخ فوتسال انتخاب شد. عروجی متولد یازدهم آذر ۱۳۶۸ در شهر قم است. وی فوتسال را از ارم کیش قم شروع کرد. سپس در فراز، صبا و ماهان تدیس بازی کرد سپس به تاسیسات دریایی تهران پیوست تا قهرمانی در ایران و آسیا را تجربه کند. گیتی پسند و مس مقصدهای بعدی مو طلایی فوتسال ایران بود. هرچند دوره کوتاهی نیز به صورت قرضی در سیپر خجند تاجیکستان بازی کرد. عروجی یک قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، یک قهرمانی در بازی‌های داخل سال آسیا، دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران و یک قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارد.

نظرتان درخصوص انتخاب شما به عنوان فلنک چپ‌پای تیم رویایی فوتسال ایران از طرف مخاطبان پایگاه خبری فوتسال ایران؟

این انتخاب در شرایط روحی سختی که در آن به سر می‌برم فوق‌العاده من را خوشحال کرد و از تمام کسانی که به من لطف داشتند تقدر و تشکر می‌کنم. اما آن چیزی که برای من اهمیت بیشتری از این انتخاب داشت، حضورم در میان بزرگان فوتسال ایران بود. و این افتخار بزرگی برای من بود.

 

تیم رویایی فوتسال ایران از نظر شما؟

در این خصوص من نمی‌توانم نظری بدهم. انتخاب یک تیم از میان اسامی بزرگی که فوتسال ایران را تشکیل می‌دهند واقعا سخت است.

 

نظر شما در خصوص فلنک‌های چپ‌پای فعلی تیم ملی؟

در شرایط فعلی فکر کنم قدرت بهادری و مهدی کریمی در این پست خوب باشند و امسال در لیگ فوق‌العاده عمل کردند. بنظر من در تورنمت‌های پیش رو ضعفی  در این قسمت از زمین نداریم.

 

اوضاع فعلی فوتسال ایران را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در حال حاضر که تمرینات و اردوهای تیم ملی و باشگاهی به دلیل ویروس کرونا تعطیل هستند. ولی من فکر کنم شرایط فوتسال ما طوری هست که هم در جام ملت‌های آسیا و هم  در جام‌جهانی بچه‌ها از اعتبار فوتسال ایران دفاع خواهند کرد.

 

پیش‌بینی شما از فوتسال ایران در سال ۱۳۹۹؟

در سال ۹۹ فوتسال کشورمان بسیار کار دشواری را پیش رو خواهد داشت تیم‌های آسیایی خیلی پیشرفت کرده‌اند و این کار را برای تیم کشورمان یک مقدار سخت می‌کند ولی همانطور که در سوال قبلی گفتم فکر می‌کنم در مسابقات آسیایی قهرمان خواهیم شد و بعد از آن در بازی‌های سخت‌تر و سطح بالای جام جهانی با تلاش کادر فنی و بازیکنان مثل دوره قبلی جام‌جهانی نتیجه قابل قبولی بدست خواهیم آورد و امیدوارم این دوره به فینال صعود کنیم.

 

نظر شما در خصوص پایگاه خبری فوتسال ایران؟

به نظر من پایگاه خبری فوتسال تنها منبع خبری معتبر کشورمان در حوزه فوتسال است که مجموعه آن زحمات خیلی زیادی در راستای کمک به تیم ملی و تیم‌های باشگاهی و همچنین پیشرفت در تمام زمینه‌های دیگر برای فوتسال کشورمان میک‌شند و من یک خسته نباشید به تمام اعضای پایگاه خبری فوتسال می‌گویم

 

حرف آخر:

حرف آخرم را می‌خواهم کمی درد دل کنم الان حدود ۶ ماه است که از محرومیت من می‌گذرد فوتسال نیمی از زندگی من است و جدا شدن از فوتسال برای من بسیار بسیار دردآور است من در این مدت سختی‌هایی را تحمل کرده‌ام که هیچوقت در تمام دوران زندگی خود مانند آن را تجربه نکرده بودم. امیدوار بودم که بتوانم به تیم باشگاه‌ام در مسابقات پیش‌رو و تیم ملی کشورم کمک کنم ولی اتفاقی برایم افتاد که تصورش را هم نمی‌توانستم بکنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.