کد خبر : 153479
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1399 - 18:54
-

سنگ‌سفیدی: محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی اسطوره‌های جاودانه فوتسال ایران هستند / فلنک‌های راست‌پا جزو بهترین بازیکنان ایران هستند

سنگ‌سفیدی: محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی اسطوره‌های جاودانه فوتسال ایران هستند / فلنک‌های راست‌پا جزو بهترین بازیکنان ایران هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن راست‌پای فوتسال ایران با رای شما مخاطبین گرامی به عنوان فلنک راست‌پای رویایی تاریخ فوتسال انتخاب شد سنگ‌سفیدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۶۸ در شهر تهران است. وی فوتسال حرفه‌ای را دیر شروع کرد ولی مسیر پیشرفت و موفقیت را خیلی سریع پیمود. سنگ‌سفیدی در ۲۴ سالگی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن راست‌پای فوتسال ایران با رای شما مخاطبین گرامی به عنوان فلنک راست‌پای رویایی تاریخ فوتسال انتخاب شد سنگ‌سفیدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۶۸ در شهر تهران است. وی فوتسال حرفه‌ای را دیر شروع کرد ولی مسیر پیشرفت و موفقیت را خیلی سریع پیمود. سنگ‌سفیدی در ۲۴ سالگی به دبیری پیوست و همان سال قهرمانی لیگ را تجربه کرد. سپس به تاسیسات رفت و دو سال پیاپی با این تیم قهرمان ایران شد تا در قهرمانی هتریک کند. سپس به مس رفت و با این تیم دو بار دیگر قهرمان ایران شد. وی دو قهرمانی آسیا را با مس و تاسیسات در کارنامه خود دارد. یک مقام سومی جام‌جهانی، دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا، یک قهرمانی داخل سالن آسیا، یک نایب قهرمانی و یک مقام سوم گرندپریکس از دیگر افتخارات وی محسوب می‌شود.

نظرتان درخصوص انتخاب شما به عنوان فلنک راست‌پای تیم رویایی فوتسال ایران از طرف مخاطبان پایگاه خبری فوتسال ایران؟

از تمام کسانی که به رای دادند تشکر می‌کنم. محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی اسطوره‌های جاودانه فوتسال ایران هستند و فکر می‌کنم هیچ‌کس حتی نمی‌تواند به این دو نفر نزدیک شود. حتی اگر کسی در فکرش هم بخواهد خودش را با این دو نفر مقایسه کند اشتباه بزرگی کرده است. این یک نظرسنجی بود در دوران قرنطینه و فکر می‌کنم برای جامعه فوتسالی یک سرگرمی بود. فوتسال ما مثل یک قطاری است که به حرکت خودش ادامه می‌دهد و در هر دورانی عده‌ای سوار می‌شوند و عده‌ای پیاده می‌شوند. از مصطفی عمادی‌ها تا حیدریان‌ها، هاشم‌زاده‌ها، طاهری‌ها، وفایی‌ها، حسن‌زاده‌ها و تمام کسانی که برای رشد این فوتسال و این مملکت زحمت کشیدند و عرق ریختند تا پرچم سه‌رنگ کشورمان را بالا نگه‌دارند. و من هم جزوی این افراد هستم و به جز نام ایران به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

 

تیم رویایی فوتسال ایران از نظر شما؟

من فکر می‌کنم تمام کسانی که در تیم ملی فوتسال ایران حضور داشتند خوب بودند و شایستگی حضور در تیم رویایی فوتسال ایران را دارند. حالا هر کس بر اساس سلیقه خودش ترکیبی را می‌چیند. ولی واقعا سخت است ۵ نفر را از میان اینهمه ستاره جدا کنید. در تیم رویایی من محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی دو نفری هستند که حتما حضور دارند.

 

نظر شما در خصوص فلنک‌های راست‌پای فعلی تیم ملی؟

بیشترین تراکم بازیکن در فلنک‌های راست‌پا هست. همیشه سرمربی تیم ملی برای انتخاب نفرات نهایی دچار مشکل می‌شود. علی‌اصغر حسن‌زاده و احمد اسماعیل‌پور در این پست اصلا نیاز به تعریف ندارند و در کل دنیا شناخته شده هستند. ما واقعا در این پست چه در گذشت و چه در حال حاضر مشکل نداشتیم و فکر می‌کنم در آینده هم به مشکلی بر نخواهیم خورد.

 

وضعیت فعلی فوتسال ایران و پیپش‌بینی شما از فوتسال ایران در سال ۱۳۹۹؟

ما سال بسیار سخت و شلوغی را از لحاظ رویدادهای بین‌المللی در پیش رو داریم. شما ببینید فینال لیگ ما هنوز برگزار نشده، لیگ جدید باید شروع شود، جام ملت‌های آسیا و جام‌جهانی را داریم، جام باشگاه‌های آسیا هست و کلی رویداد ریز و درشت دیگر که در پیش داریم. بنظر من فوتسال ما زمانی می‌تواند از تمام این مسیر سخت به خوبی عبور کند که تمام پیشکسوتان و بزرگان این رشته با یک‌دلی و یک‌رنگی با هم هم‌دل باشند و به چیزی جز موفقیت فوتسال و اهتزاز پرچم ایران در سطح آسیا و جهان فکر نکنند. چون چیزی بالاتر از این در فوتسال نداریم. ان‌شاالله از این سال با سربلندی بیرون می‌آییم و مثل همیشه پرچم فدراسیون فوتبال توسط فوتسال بالا نگه داشته می‌شود.

 

نظر شما در خصوص پایگاه خبری فوتسال ایران؟

پایگاه خبری فوتسلا تنها منبع خبری موثق فوتسال ایران است. هر کسی دنبال اخبار فوتسال می‌گردد به این سایت سر می‌زند. پایگاه  خبری خیلی به فوتسال ما کمک کرده است. و فکر می‌کنم در این آشفتگی فوتسال ایران ما واقعا به کمک‌های پایگاه خبری نیاز داریم. شاید در این راه خیلی سختی کشیدید و انتقادها شنیدید ولی عقب ننشستید تا به بزرگترین منبع و مرجع فوتسال در ایران تبدیل شدید. خسته نباشید و خدا خیرتان بدهد که قدمی برای کمک به فوتسال ایران برداشتید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.