کد خبر : 153492
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 14:10
-

وضعیت مبهم لژیونر‌های فوتسال در لیگ‌های خارجی

وضعیت مبهم لژیونر‌های فوتسال در لیگ‌های خارجی

بازیکنان لژیونر فوتسال کشورمان برای شرکت در تمرینات تیم‌های خارجی خود وضعیت مبهمی دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ویروس کرونا در بیشتر نقاط جهان شیوع پیدا کرد و باعث تعطیلی بسیاری از مسابقات ورزشی از جمله رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن شد. به دنبال این موضوع لیگ‌های ورزش‌های دیگری همچون فوتبال به حالت تعطیلی درآمده و هنوز مشخص نیست چه زمانی مسابقات فوتبال و فوتسال در سطح جهان آغاز خواهد شد. به همین دلیل بازیکنان لژیونر فوتسالیست کشورمان که در لیگ‌های مختلف جهان بازی می‌کنند هنوز وضعیت بازی کردنشان در تیم‌های خارجی مشخص نیست و آنطور که به نظر می‌رسد حضور در ترکیب تیمشان فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

احمد اسماعیل پور بازیکن تیم فوتسال شنزن چین

از جمله این بازیکنان می‌توان به احمد اسماعیل‌پور ملی پوش فوتسال کشورمان اشاره کرد که در تیم شنزن چین حضور دارد. رقابت‌های لیگ برتر فوتسال چین در حالی قرار است از ۲ ماه دیگر آغاز شود که هنوز وضعیت اسماعیل‌پور برای پیوستن به این تیم مشخص نیست و به خاطر آن که منشا شیوع ویروس کرونا از کشور چین بوده، اسماعیل‌پور فعلا تصمیم گرفته به این کشور سفر نکند و تمرینات خود را در ایران و در خانه پیگیری می‌کند. زیرا اگر قرار باشد اسماعیل‌پور به چین برود باید یک هفته در قرنطینه خانگی بماند به همین دلیل این بازیکن نمی‌خواهد چنین ریسکی را انجام دهد و تصمیم گرفته تمرینات خود را در ایران انجام داده تا شرایط در چین به حالت عادی بر گردد.

همچنین به دلیل آنکه تیم ملی فوتسال قرار است مردادماه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند، شنیده‌ها حاکی از آن است که تمرینات تیم ملی قرار است از اواخر خردادماه یا اوایل تیرماه برگزار شود، به همین دلیل اسماعیل‌پور به خاطر حضور در تمرینات تیم ملی، کادر فنی تیم ملی با مسئولان باشگاه شنزن چین وارد مذاکره خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد بعد از پایان رقابت‌های جام ملت‌ها به ترکیب این تیم اضافه می‌شود.

حسین طیبی بازیکن تیم فوتسال غیرت قزاقستان

از دیگر فوتسالیست های کشورمان که در خارج از ایران بازی می‌کند، می‌توان به حسین طیبی بازیکن تیم غیرت قزاقستان اشاره کرد. طیبی که به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانست ایام عید به ایران سفر کند و به همین منظور در همان قزاقستان ماند. او اکنون تمرینات خود را در خانه‌اش  در همان کشور قزاقستان پیگیری می‌کند. حال باید دید که طیبی با شروع تمرینات تیم ملی جهت حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا چه برنامه‌ای را در نظر خواهد گرفت. به هر حال قطعا کادر فنی تیم ملی با مسئولان باشگاه غیرت وارد مذاکره خواهند شد تا با اضافه شدن طیبی به اردوی تیم ملی موافقت کنند.

مسابقات لیگ برتر فوتسال قزاقستان به دلیل شیوع کرونا هنوز آغاز نشده، هر چند شیوع ویروس کرونا در کشور قزاقستان به نسبت سایر کشور‌ها وضعیت بهتری دارد، اما سازمان لیگ فوتسال این کشور تصمیم گرفته تا مشخص نشدن وضعیت عادی در این کشور مسابقات لیگ را هم برگزار نکند و هنوز مشخص نیست که رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قزاقستان چه زمانی آغاز خواهد شد. به دنبال همین موضوع مسئولان باشگاه فوتسال غیرت قزاقستان تا زمان مشخص شدن بازی‌های لیگ، از بازیکنان خود خواسته‌اند که تمرینات خودشان را در خانه و به صورت انفرادی برگزار کنند تا با آغاز اولین دور تمرینات بعد از شکست کرونا، بازیکنان این تیم از لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند.

علی عابدین بازیکن تیم فوتسال واموس اندونزی

از دیگر بازیکنان لژیونر فوتسال کشورمان که در لیگ اندونزی بازی می‌کند می‌توان به علی عابدین اشاره کرد که فصل گذشته در تیم واموس موفق شد عملکرد بسیار موفقی داشته باشد. عابدین پیش از آن که به لیگ اندونزی برود، در لیگ برتر کشورمان و در تیم آذرخش بندرعباس بازی می‌کرد و نمایش‌های زیبای او در این تیم جنوبی، نظر مسئولان باشگاه واموس را به سوی خود جلب کرد. عابدین فصل گذشته موفق شد در تیم واموس عملکرد بسیار موفقی داشته باشد و به همین دلیل مسئولان باشگاه واموس قرارداد او را برای فصل بعد هم تمدید کردند و قرار است فصل بعد هم در این تیم بازی کند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، لیگ برتر فوتسال اندونزی هنوز آغاز نشده و معلوم نیست این رقابت‌ها چه زمانی برگزار شود و به همین خاطر علی عابدین بازیکن لژیونر کشورمان تصمیم گرفت تا قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اندنزی به کشورمان بازگردد تا شرایط کشور اندونزی به حالت عادی برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.