کد خبر : 153502
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 9:25
-

عراق ؛حریف تدارکاتی تیم‌ملی فوتسال ایران

عراق ؛حریف تدارکاتی تیم‌ملی فوتسال ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که قرار است اواسط مردادماه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برگزار شود تا حدودی می‌توان عراق حریف تدارکاتی را برای تیم ملی قطعی دانست. رویدادهای ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا چند هفته‌ای است که تعطیل است و مشخص نیست تمرینات تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که قرار است اواسط مردادماه مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برگزار شود تا حدودی می‌توان عراق حریف تدارکاتی را برای تیم ملی قطعی دانست.

رویدادهای ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا چند هفته‌ای است که تعطیل است و مشخص نیست تمرینات تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز از چه زمانی شروع می‌شود.

پس از تعویق این مسابقات که قرار بود اسفندماه سال گذشته در ترکمنستان برگزار شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان جدید این بازی‌ها را مشخص کرد و مقرر شد این مسابقات از ۱۵ تا ۲۶ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

در این میان کمیته فوتسال هم در حال رایزنی با چند کشور برای برگزاری بازی دوستانه تیم ملی پیش از این رقابت ها است که هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است با این حال می‌توان عراق را به عنوان حریف قطعی تدارکاتی ایران نام برد.

عراقی‌ها پیش از این هم موافقت خود را برای برگزاری بازی با ایران اعلام کرده بودند و قرار بود در صورت برگزاری بازی‌ها در اسفندماه، اواخر بهمن برای دو بازی دوستانه در ایران حاضر شوند.

این توافق با پیگیری ناظم الشریعه رخ داده بود و به نظر می‌رسد با وجود تغییر زمان بازی‌ها هم‌چنان پابرجا باشد. از آنجایی که عراق تیم نسبتا خوبی در فوتسال داشته و غایب بزرگ مسابقات فوتسال قهرمانی آسیاست و با توجه به رابطه خوب با ایران، حریف قطعی تدارکاتی ماست که البته برای حضور در این رقابت‌ها حریفی کافی نیست.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.