کد خبر : 153529
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 23:37
-

عظیمایی: از هواداران شهروند تشکر می‌کنم / جاوید و طیبی نیاز به تعریف من ندارد / پایگاه خبری به رشد فوتسال کمک کرد

عظیمایی: از هواداران شهروند تشکر می‌کنم / جاوید و طیبی نیاز به تعریف من ندارد / پایگاه خبری به رشد فوتسال کمک کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضی عظیمایی بازیکن محبوب ساروی‌ها با رای شما مخاطبین گرامی به عنوان راس رویایی تاریخ فوتسال انتخاب شد. عظیمایی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در امیرکلا بابل است. وی اکثر دوران فوتسال خود را در شهروند ساری گذراند و تنها مقطع کوتاهی به شهید منصوری قرچک پیوست و با این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضی عظیمایی بازیکن محبوب ساروی‌ها با رای شما مخاطبین گرامی به عنوان راس رویایی تاریخ فوتسال انتخاب شد. عظیمایی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در امیرکلا بابل است. وی اکثر دوران فوتسال خود را در شهروند ساری گذراند و تنها مقطع کوتاهی به شهید منصوری قرچک پیوست و با این تیم نایب قهرمانی آسیا و دو قهرمانی در لیگ را تجربه کرد. آقای گل فصل پنجم فوتسال ایران در تیم ملی نیز خوش درخشید. یک قهرمانی آسیا، یک قهرمانی داخل سالن آسیا، یک قهرمانی جام کنفدراسون‌ها و یک نایب قهرمانی گرندپریکس حاصل حضور کوتاه مدت این بازیکن مازنی در تیم ملی بود.

نظرتان درخصوص انتخاب شما به عنوان راس تیم رویایی فوتسال ایران از طرف مخاطبان پایگاه خبری فوتسال ایران؟

تاثیرگذارترین موضوعی که در انتخاب من نقش داشتند هواداران پرشور و فهیم شهروند ساری و اهالی محترم امیرکلا بابل بودند. به هرحال این افراد در فضای مجازی تبلیغ کردند و روابطی که در فضای مجازی داشتم باعث شد من به عنوان نفر اول انتخاب بشم. و این انتخاب من باعث شادی و خوشحالی طرفداران و کسانی که بهم رای دادند شد. که بنظر من در این فضای قرنطینه موضوع مهمی بود. بنظر من تمام این افرادی که به عنوان راس حضور داشتند جزو بزرگان فوتسال ما هستند و واقعا تمام این افراد از من بهتر هستند. من بازی‌های آقای سعید رجبی در جام‌جهانی و گل‌های زیباشان را از تلویزیون پیگیری می‌کردم. دوره‌ای که من تازه فوتسال را آغاز کرده بودم، اواخر حضور آقای رضا رضایی‌کمال در فوتسال بود. تکنیک ناب ایشان هنوز در خاطر من هست. آقای مسعود دانشور دوست صمیمی من هستند و واقعا یک راس کلاسیک بودند. آقای جواد اصغری‌مقدم در تمام بازی‌ها بوی گل می‌دادند و نبودشان در هر بازی واقعا احساس می‌شد. آقای مهدی جاوید یک راس فوق‌العاده حرفه‌ای هستند که آمارشان گویای همه چیز هست. آقای حسین طیبی فینال جام باشگاه‌های اروپا بازی کرده و حرفی برای گفتند ندارند. بدون تعارف تمام این افراد از من بهتر هستند و همانطور که گفتم ارتباطات من در فضای مجازی و محبت هواداران خوب شهروند باعث شد من رای بیاورم. و جدا این مسائل اصلا مهم نیست و خوشحالی و شور شوقی که مابین اهالی فوتسال ایجاد شده است اهمیت دارد.

 

تیم رویایی فوتسال ایران از نظر شما؟

واقعا بازیکنان بزرگی تو ایران داریم که انتخاب چند نفر از بین تمام این افراد سخت هست. جواب به این سوال سخت است.

 

نظر شما در خصوص راس‌ها فعلی تیم ملی؟

راس‌های فعلی تیم ملی مهدی جاوید و حسین طیبی هستند در کنار سعید احمدعباسی که آمارشان کاملا مشخص است و نیازی به تعریف ندارند. جاوید در این چند سال اخیر خارق‌العاده کار کرده است یک راس کلاسیک کامل است. مهدی هم خوب گل می‌زند و هم خوب پاس گل می‌دهد. امسال هم جزو ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان انتخاب شد. با این تفاسیر نیازی به تعریف کسی ندارد. با حسین طیبی در مسابقات گرندپریکس هم بازی بودم. طیبی بازیکنی بود که فوق‌العاده پیشرفت خوب و سریعی داشت و همچنان مسیر پیشرفت خودش را ادامه می‌دهد. بازی در فینال جام باشگاه‌های اروپا افتخار بزرگی است که نصیب هر بازیکن فوتسال نمی‌شود. حسین آبروی فوتسال ایران و لژیونر ما در فوتسال اروپا و کشوری است که فوتسال در آن پیشرفت کرده است. سعید احمدعباسی بازیکنی است که رو به پیشرفت است و کم‌کم دارد خودش را در فوتسال ایران و آسیا مطرح می‌کند. امیدوارم وی نیز مانند جاوید و طیبی به بالاترین سطح فوتسال برسد و ما همچنان از لحاظ راس مشکلی نداشته باشیم.

 

وضعیت فعلی فوتسال ایران و پیپش‌بینی شما از فوتسال ایران در سال ۱۳۹۹؟

از نظر من سالی که گذشت از لحاظ ملی ضعیف عمل کردیم و چیزی که ظرفیت فوتسال ما است ارائه ندادیم. امیدوارم در سال جدید بتوانیم قدرت و روند رو به رشد فوتسال ایران را به جهان نشان دهیم. در سال جدید ما مسابقات جام ملت‌های آسیا، جام‌جهانی و جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو داریم که سال واقعا شلوغی است. ان‌شالله برنامه‌ریزی‌ها جوری باشد که در تمام این مسابقات بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

نظر شما در خصوص پایگاه خبری فوتسال ایران؟

پایگاه خبری فوتسال ایران ۷ سالی است که حضور مستمر در فوتسال ایران دارد. این استمرار برای فوتسال ایران بسیار مهم بوده و تاثیر خودش را بر فوتسال گذاشته است. پایگاه خبری مرجع رسمی اخبار فوتسال برای اکثریت جامعه فوتسال است. فعالیت‌های شما در این فضای قرنطینه باعث شده است فوتسال ایران همچنان رونق داشته باشد و وارد رخوت نشود. امیدوارم به روند رو به رشد خودتان ادامه دهید و باعث رشد فوتسال شوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید یکشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹

چه خنده دار با وجود جاوید و طیبی ایشون اول شدن چه نظرسنجی بدی کلا هر نظر سنجی شما گذاشتین همینجوریه نمیدونم چرا کانالای دیگه فوتسال اینجوری در نمیاد نتایجش شاید تقلبی در کار است