کد خبر : 153550
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 10:39
-

اصغری مقدم :شمس به خاطر حق خواهی از تیم ملی کنار گذاشته شد / بازیکنان توانایی بین تیم زیر ۲۰ سال و تیم ملی از بین می‌روند

اصغری مقدم :شمس به خاطر حق خواهی از تیم ملی کنار گذاشته شد / بازیکنان توانایی بین تیم زیر ۲۰ سال و تیم ملی از بین می‌روند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌‌مقدم درباره اعتراض اهالی فوتسال به طولانی شدن مسابقات لیگ برتر فوتسال و نامشخص بودن زمان فینال مسابقات اظهار داشت: اگر ویروس کرونا در میان نبود، فینال و سپس مسابقات قهرمانی آسیا برگزار و تصمیمات خوبی برای فصل بعد گرفته می‌شد. پولی در لیگ ما نبوده و شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌‌مقدم درباره اعتراض اهالی فوتسال به طولانی شدن مسابقات لیگ برتر فوتسال و نامشخص بودن زمان فینال مسابقات اظهار داشت: اگر ویروس کرونا در میان نبود، فینال و سپس مسابقات قهرمانی آسیا برگزار و تصمیمات خوبی برای فصل بعد گرفته می‌شد.

پولی در لیگ ما نبوده و شرایط برگزاری پلی‌آف مهیا نیست
وی با اشاره به مشکلات باشگاه‌های فوتسال تصریح کرد: باید بدانیم به‌عنوان تیم سوم جهان و قهرمان آسیا، هنوز شرایط برگزاری پلی‌آف برای لیگ ما مهیا نیست. چون پولی در لیگ ما نیست، ادامه‌دار بودن مسابقات و برگزاری پلی‌آف درست نیست. اکنون دو تا چهار تیم شرایط مالی نسبتاً خوبی دارند و سایر تیم‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند. فوتسال پخش تلویزیونی و اسپانسر کمی دارد و یک تیم حاضر در پلی‌آف باید دائماً در سفر باشد. می‌توانیم بگوییم پلی‌آف اضافه است.

نتایج سال ۹۸، نزول فوتسال را نشان می‌دهد
«فوتسال در سال ۹۸ نتایج قابل قبولی در بخش‌های مختلف کسب نکرد. آیا می‌توان نتیجه گرفت که این رشته رو به نزول است؟»، سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در پاسخ به این پرسش به تسنیم گفت: نتایج کسب شده همین را می‌گوید. لیگ برتر ما به خوبی برگزار شد، اما اتفاقات خوبی در رده بین‌المللی در سال ۹۸ رقم نخورد و نتایج نشان می‌دهد سال خوبی نداشتیم.

حاشیه‌های اخیر به مشکلات فوتسال دامن می‌زند
اصغری‌مقدم با ابراز امیدواری به اینکه نتایج بد سال گذشته با برنامه‌ریزی خوب در سال ۹۹ جبران شود، خاطرنشان کرد: هنوز بهای لازم به فوتسال داده نمی‌شود و مصاحبه‌ها و حاشیه‌های اخیر به این مشکلات دامن ضربه می‌زند.

بازیکنان توانایی هستند که بین تیم زیر ۲۰ سال و تیم ملی از بین می‌روند
وی در واکنش به اظهارات اخیر حسین شمس و محمد ناظم‌الشریعه و تشکیل تیم ب، خارج از زیرمجموعه تیم ملی بیان کرد: من با تشکیل تیم ب موافقم. بین تیم زیر ۲۰ سال و تیم ملی، بازیکنان توانایی هستند که نمی‌توانند برای این دو تیم بازی کنند و از بین می‌روند. اشکالی ندارد تیمی زیرمجموعه تیم ملی داشته باشیم که اگر مصدومیت یا اتفاقی برای بازیکنان تیم ملی رخ دهد، از آنها استفاده کنیم.

شمس به خاطر حق ما از تیم ملی کنار گذاشته شد
بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال با بیان اینکه بازیکنان تیم ب می‌توانند جایگزینان خوبی برای ملی‌پوشان باشند، اظهار داشت: درست نیست که این تیم، خارج از زیرمجموعه تیم ملی باشد. شمس خاک‌خورده فوتسال و دلسوز این رشته است. او به خاطر حرف حق و پاداش ما از تیم ملی کنار گذاشته شد. ناظم‌الشریعه هم زحمت می‌کشد و نتایج ایده‌آلی گرفته است.

امکانات تیم ملی روز به روز ضعیف‌تر می‌شود
وی با تأکید بر اینکه این مشکل با برگزاری یک جلسه حل می‌شود، تصریح کرد: به فوتسال به اندازه کافی توجه نمی‌شود؛ اگر قرار باشد خودمان هم حاشیه‌سازی کنیم، شرایط بدتر می‌شود. شمس زحمات زیادی برای فوتسال کشیده، ناظم‌الشریعه هم سال سختی پیش رو دارد و نگران است. تشکیل تیم ب فکر خوبی است، اما تیم ملی هنوز امکانات لازم را ندارد و با وجود افزایش توقعات از این تیم، امکانات روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

تمرکز تیم ملی فوتسال باید روی قهرمانی آسیا باشد
اصغری‌مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی فوتسال با وجود مشکلات و نتایج ضعیف سال ۹۸ می‌تواند در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی لیتوانی موفق باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: هر دو تورنمنت سخت و دشوار هستند. البته رقابت‌های جام جهانی، دشواری بیشتری دارد. تیم ملی باید پله پله جلو برود و ابتدا باید روی قهرمانی آسیا تمرکز کند. الان فکر اعضای تیم اصلاً نباید روی جام جهانی باشد و آنها باید در مسابقات آسیایی موفق باشند.

تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند اما به ما نمی‌رسند
وی با تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های آسیایی خیلی پیشرفت کرده‌اند، اما هنوز به ما نمی‌رسند. ما سوم جهان شدیم و توقعات از ما بالا رفته است، اما اول باید قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.