کد خبر : 153558
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 10:49
دسته‌بندی نشده
-

توضیح شمسایی درباره لایو اینستاگرامی جنجالی‌ و تیپ جدیدش

توضیح شمسایی درباره لایو اینستاگرامی جنجالی‌ و تیپ جدیدش
ستاره فوتسال ایران و جهان به دو دلیل ظرف روزهای اخیر در فضای مجازی خبر ساز شده است؛ چهره متفاوت و لایو اینستاگرامی اش.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره فوتسال ایران و جهان به دو دلیل ظرف روزهای اخیر در فضای مجازی خبر ساز شده است؛ چهره متفاوت و لایو اینستاگرامی اش.

وحیدشمسایی را همیشه و در تمام سال هایی که در رقابت های فوتسال بین المللی و داخلی برای تیم ملی و تیم باشگاهی اش گل می زد با چهره ویژه دیده بودیم؛ خوشرو و متبسم با موهای لخت و بدون ریش و سبیل که انگار پیر نمی شد. درواقع چهره شمسایی در این بیست سالی که همیشه در سطح اول فوتسال بوده ، همیشه یک جور بوده است اما چند تصویر و یک لایو جنجالی چهره متفاوتی از او را به نمایش گذاشته است. با ریش های بلندی که خاکستری شده اند و موهایی که کوتاهتر از همیشه هستند. او شب گذشته یک لایو اینستاگرامی با امیرتتلو خواننده جنجالی داشت که باعث شد تبدیل به یکی از موضوعات بحث برانگیز در فضای مجازی تبدیل شود. حرف های وحید شمسایی را در زیر می خوانید:

ماجرای ریش

نیت کردم بعد از فوت پدرم تا مدتی ریش و موهایم را کوتاه نکنم، چهار ماه گذشت و بعد از آن به آرایشگاه رفتم اما فقط کمی ریش هایم را کوتاه کردم. با اینحال خیلی از این مدل که ریش داشته باشم خوشم نیامده و باید به همان تیپ سابق برگردم.

گوشی نوکیا ۸۸۰۰

دیشب یک لایو در اینستاگرام داشتم. اول بگویم گوشی من هنوز نوکیا ۸۸۰۰ است و اصلا در فضای مجازی نیستم. کارهایم را در فضای مجازی ادمینم انجام می دهد. امیرتتلو زمانی که ایران بود یک ماه زیر نظر من تمرین کرد و از نظر استعداد فوتبالی هم بد نیست. او چند وقت پیش ارتباطی از طریق اینستاگرام با ادمین من برقرار کرد و می خواست بداند چه تمریناتی انجام بدهد و در نهایت پیشنهاد لایو مطرح شد. با خیلی ها در این مورد مشورت کردم،برخی گفتند انجام بده و برخی هم می گفتند نکن. پیش خودم گفتم اگر بتوانم کاری کنم که او در این یکساعت لایو فحش ندهد و سیگار نکشد رسالت خودم را انجام داده ام.

فرزندی از خانواده مذهبی

من فرزند یک خانواده مذهبی و آدم معتقدی هستم. افکار خاص خودم را هم دارم اما متاسفانه گاهی احساس می کنم برخی مثل مردم کوفه می مانند. من بعد از شهادت سردار سلیمانی پست گذاشتم و به خاطر عقیده و احساسم این کار را کردم اما عده ای آمدند حرف هایی زدند و کامنت هایی گذاشتند که فکرش را نمی کردم. بعد از لایو دیشب هم دوباره عده ای آمدند کامنت های نامناسب گذاشته اند و حرف های عجیب زدند. آن روز می گفتند شمسایی حکومتی است و الان حرف دیگری می زنند.

یک ساعت بدون سیگار

لایوی که داشتیم به نظرم محترمانه بود و درباره شرایط خوبی که ایران در روزهای شیوع کرونا نسبت به خیلی جاهای دیگر دارد صحبت کردیم . به نظرم خودم که اتفاق خوبی بود و چیزی که انتظار داشتم شد. تتلو همیشه به من احترام گذاشته و من فکر می کنم یک ماهی که با من تمرین می کرد یک نقطه عطفی در زندگی اش بود چون در آن یک ماه سیگارنمی کشید. ما با هم نشست و برخاستی نداشتیم چون فازمان با هم متفاوت است. او یک ماه با من تمرین کرد و بعد هم که مصدوم شد و رفت تا اینکه بعد از دو سه سال ارتباط گرفت. برای خودم هم جالب بود که آمادگی اش را داشتم چون او در لایوهای قبلی حرف های ناجور زیاد زده بود. اما دیشب در طول لایو نه سیگار کشید و نه فحش داد و این برای خود من اتفاق خوبی بود.

یک ماه تمرین با تتلو

زمانی که قلبم را عمل کردم این آدم پشت اتاق عمل من بوده است. من می گویم نباید مردم را قضاوت کنیم. درواقع ما در جایگاه قضاوت نیستیم و قضاوت کار خداست. هرکسی خوبی و بدی هایی دارد و نباید اگر جایی رفتار یا نظرش شبیه خواست ما نبود به او حمله کنیم. من دیشب خیلی درباره شرایط ایران در روزهای کرونا، همکاری و کمک های مردمی صحبت کردم اما عده ای آمده اند گیرداده اند که چرا پرسیدی : ایران نمی آیی با هم فوتبال بزنیم؟ جالب است که در تمام این سال ها به من این اتهام را زده اند که به حکومت وصل هستم و حالا چیز دیگری می گویند. اما آن هایی که من را می شناسند می دانند یک بچه مذهبی هستم چرا که در خانواده ای کاملا مذهبی به دنیا آمدم و اگر بازهم به دنیا بیایم همین راه را می آیم.من عاشق کشورم هستم و سال ها زیرپرچم ایران خدمت کرده ام. دیشب می خواستم تتلو را به راه راست هدایت کنم. بازهم می گویم نباید مردم را قضاوت کنیم ، من باید پیش خدای خودم جوابگو باشد و از این بابت خیالم راحت است.
منبع:ورزش۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

از قدیم گفتند آب میگرده چاله رو پیدا میکنه اون وقت تو میخواستى تتلو رو هدااااایت کنى؟؟!!!!!!!! عججججججببببب این آدم معلوم الحال حرف زدن باهاش هم زشت هست چه برسه دوستى و رفاقت و…..که جنابعالى باهاش دارى طى این سالها!!!! بهتره دیگه بیشتر از این خراب نکنى خودت رو با این عذر هاى بدتر از گناااه