کد خبر : 153533
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 7:45
-

فوتسال و چهره ای که از دست داد

فوتسال و چهره ای که از دست داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شاید کمی دیر اما باید گفت فوتسال در روزهای سکوت نوروز یکی از چهره های اثرگذارش را از دست داد. صفت الله قاسمی، موسس و مالک تیم فوتسال علم و ادب. تیمی که از لیگ مناطق پله به پله بالا آمد و طی ۶ سال حضور در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شاید کمی دیر اما باید گفت فوتسال در روزهای سکوت نوروز یکی از چهره های اثرگذارش را از دست داد. صفت الله قاسمی، موسس و مالک تیم فوتسال علم و ادب.

تیمی که از لیگ مناطق پله به پله بالا آمد و طی ۶ سال حضور در لیگ برتر معرف ستاره های زیادی به فوتسال از جمله مصطفی و حسین طیبی، مهدی جاوید و… بود.

صفت الله قاسمی به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد. آنچه که در سال های نزدیک تیم علم و ادب را از دیگر تیم های لیگ برتری فوتسال متمایز می کرد رفتار نیکوی تماشاگرانش در سالن شهید بهشتی مشهد بود. جایی که پیش از سوت داور تماشاگران پرتعداد این تیم، یک صدا و با سروده های جالب علم و ادب را تشویق می کردند بی آنکه به داور توهین یا تیم حریف توهین کنند و تازه آنها را تشویق هم می کردند چرا که بر این باور بودند توانمندی تیم حریف هم قابل احترام است.

این رفتار در اوج رقابت دو تیم در سالن، برای خیلی ها قابل باور نبود تا اینکه خود از نزدیک در سالن شهید بهشتی حاضر می شدند و این رفتار را می دیدند.

ستارگان فوتسال ایران با انتشار پست هایی این فقدان را تسلیت گفته اند. روحش شاد و یادش گرامی.
منبع:ورزش ۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.