کد خبر : 153698
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 22:57
-

حسینی: عده‌ای دوست نداشتند من در سن‌ایچ باشم/ گیتی‌پسند خانه من است

حسینی: عده‌ای دوست نداشتند من در سن‌ایچ باشم/ گیتی‌پسند خانه من است

دروازبان سابق تیم سن‌ایچ ساوه گفت: عده‌ای در مجموعه سن‌ایچ دوست نداشتند که من در ساوه باشم و همین موضوع سبب شد اختلافاتی پدید آید که در نهایت منجر به جدایی من از مجموعه سن‌ایچ شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید حسین حسینی پیرامون جدایی از تیم گیتی‌پسند اصفهان و پیوستن به تیم سن ایچ ساوه در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: انتهای فصل گذشته بود که چندین پیشنهاد به من داده شد، در ابتدا منتظر پیشنهاد از سوی تیم گیتی‌پسند بودم اما این امر میسر نشد و با تیم سن‌ایچ به تفاهم رسیدم.

دروازه‌بان سابق تیم سن‌ایچ ساوه در خصوص شرایط تیم سن‌ایچ افزود: امسال فقط از لحاظ فنی سال خوبی را پشت سرگذاشتم و از بقیه جهات سال خوبی نداشتم، متاسفانه در زمان عقد قراردادم با سن‌ایچ ساوه دچار اشتباه شدم و باید خیلی از مباحث قرارداد خود را محکم‌تر ثبت میکردم و دلیل این کار اعتماد من به جواد اصغری‌مقدم و مجموعه سن ایچ بود و ضربه همین اشتباه را در نیم فصل خوردم.

وی اضافه کرد: عده‌ای در مجموعه سن‌ایچ دوست نداشتند که من در ساوه باشم و همین موضوع سبب شد اختلافاتی پدید آید که در نهایت منجر به جدایی من از مجموعه سن‌ایچ شود؛ ناراحت نیستم که در ساوه اتفاقاتی بدی برای من رقم خورد، برای من این موضوع مهم بود که توانستم خودم را از لحاظ فنی ثابت کنم، پس از جدایی از تیم سن‌ایچ نیز چندین پیشنهاد داشتم اما به دلیل وخامت حال مادر و فوت وی نتوانستم به پیشنهاد آن‌ها پاسخ مثبت دهم.

حسینی در مورد اینکه سال‌ها در کنار سپهر محمدی در تیم گیتی‌پسند مشغول به فعالیت بود تصریح کرد: در ابتدا باید بگویم سپهر محمدی یکی از بهترین دوستان من است و موفقیت او موفقیت من است؛ فوتسال یک امر انفرادی نیست و با کار گروهی شکل می‌گیرد، مهم نیست که چه کسی در چهل دقیقه بازی درون دروازه است، مهم این است که دروازبانان به خوبی نقص یکدیگر را پوشش دهند تا تیم تقویت شود.

دروازه‌بان اصفهانی ادامه داد: از ابتدای دوران ورزشم با دروازه‌بانان بزرگ کشور همچون ابراری، نظری، صمیمی و سپهر محمدی کار کردم و تجربیاتمان را باهم به اشتراک گذاشتیم، برای من فرقی ندارد دروازه‌بان چندم باشم فقط مهم است همان یک دقیقه که داخل زمین هستم برای تیم خود مفید باشم.

وی در خصوص اینکه اگر گیتی‌پسند سال آینده به او پیشنهاد بدهد در این تیم حاضر خواهد شد و یا خیر پاسخ داد: قطعا به گیتی‌پسند برخواهم گشت، این تیم خانه من است و در اختیار این تیم بودن باعث افتخار هر بازیکنی است، در این مجموعه بهترین سال‌های عمرم را سپری کردم  و قهرمانی های زیادی و کسب کردم و همچنین مدیران ارشد مجموعه به خصوص جنتی  همیشه به من لطف داشته است.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازنشستگی ندارد افزود: من تا لحظه‌ای که فکر کنم از لحاظ آمادگی شرایط برای بازی کردن مهیا است درون دروازه قرار خواهم گرفت؛ دوست دارم در اوج خداحافظی کنم و نشان بدهم که تجریبات بالای در طی این چندسال کسب کرده‌ام، البته موضوع شانس و سرنوشت نیز در این امر حائز اهمیت است و باید ببینم که چه خواهد شد اما فعلا قصد خداحافظی ندارم.

دروازه‌بان اسبق تیم گیتی‌پسند در خصوص اینکه وی پرافتخار‌ترین بازیکن اصفهان در رشته فوتسال است افزود: این لطف خدا بوده که در تمام قهرمانی‌های تیم‌های فوتسال اصفهان حضور داشتم، این موضوع برای خودم شیرین است اما اصلا توجهی به این موضوعات ندارم در زمین برای تیم خود تلاش می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.