کد خبر : 153702
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1399 - 13:47
-

لیگ برتر فوتسال ۹۹ تا۱۴۰۰ طول می کشد

لیگ برتر فوتسال ۹۹ تا۱۴۰۰ طول می کشد

با توجه به ترافیک رویدادهای فوتسالی در سال ۱۳۹۹ احتمال برگزاری لیگ برتر امسال به صورت فصلی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هنوز پرونده لیگ برتر فوتسال ۱۳۹۸ بسته نشده نمی توان به طور قطعی در مورد زمان شروع فصل بعد صحبت کرد. از طرفی مشخص نیست زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا به طور دقیق چه زمانی است اما به نظر می‌رسد با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته از اوایل خرداد بتوان فعالیت‌های ورزشی را از سر گرفت.

تیم ملی فوتسال ایران باید از ۱۶ مردادماه در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شرکت کند. همچنین مسابقات جام جهانی فوتسال هم در پیش است که قرار است فیفا طی چند روز آینده در مورد زمان برگزاری آن تصمیم گیری کند. اواسط آذر نیز جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را در پیش داریم و همه این عوامل باعث شده تا سازمان لیگ فوتسال برای شروع فصل جدید نیازمند به یک بررسی تازه داشته باشد.

همچنین برگزاری بازی‌های لیگ برتر به شیوه پلی آف نیز باید بار دیگر مورد تائید مدیران باشگاه‌ها قرار بگیرد و در این صورت چندین هفته به پایان لیگ اضافه می‌شود. به نظر می‌رسد کرونا ناخواسته سازمان لیگ را به سمت هدفی که دارد رهنمون می‌کند.

آرش جابری دبیر سازمان لیگ از جمله مدیرانی است که علاقه زیادی دارد تا لیگ برتر نه در یک سال که در یک فصل به پایان برسد و با پایان یک سال پرونده بازی‌ها بسته نشود. با توجه به در پیش بودن رویدادهای مختلف احتمالا لیگ برتر فوتسال به صورت رسمی از سال ۱۳۹۹ به صورت فصلی برگزار می‌شود و احتمالا اردیبهشت ۱۴۰۰ چهره قهرمان بازی‌ها مشخص خواهد شد و این شیوه برگزاری در تقویم فوتسال ماندنی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.