کد خبر : 153738
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 16:29
-

ابطحی: میانگین سنی فوتسالیست‌های زن بالا رفته است

ابطحی: میانگین سنی فوتسالیست‌های زن بالا رفته است

مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان گفت: یکی از مشکلات تیم ملی بالا رفتن سن بازیکنان است و باید در فرصت کم ورزشکارانی را پیدا کنیم تا به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی ابطحی اظهار داشت: از امور ورزش زنان فدراسیون فوتبال و مسوولان ورزش کشور تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و پست مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان را برعهده‌ام گذاشتند. از امروز حکمم را به عنوان مدیر فنی زدند. امیدوارم بتوانم برای فوتسال زنان مفید واقع شوم. باید ورزش را در کشور به طور اصولی انجام دهیم و نگاه ویژه‌ای به ورزش زنان داشته باشیم تا هم کیفیت ورزش تغییر کند و هم در کمیت ورزش تاثیر بگذاریم.

وی افزود: راه طولانی را باید در ورزش طی کنیم. سلامتی حرف اول را می‌زند و اکنون زنان ما از نظر بدنی بیمار هستند و حتی در سنین پایین این انفاق می‌افتد. ورزش از ۲ بخش تمرین و مهارت و دیگری جلوگیری از خویشتن برای انجام برخی امور است. البته مورد دوم از اولی مهم‌تر است و باید روی تمام خواسته‌ها و خواهش‌های خود آن‌قدر کار کنیم تا آن را انجام ندهیم. در این بخش در ورزش ما کاری انجام نمی‌شود.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان گفت:یکی از مشکلات بزرگ ما در فوتسال زنان این است که بازیکنان خلاقی به نام فرشته کریمی، فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و غیره داریم اما سن آنان در حال بالا رفتن است. اکنون نیز تیم زیر ۲۰ سال تشکیل شده و در تورنمنت کافا در سال گذشته به قهرمانی رسید. باید بازیکنانی را پیدا کنیم تا در فرصت کم بتوانند به تیم بزرگسالان کمک کنند. تنها قهرمانی آسیا مد نظر ما نیست باید از این رده خارج و به جهان برسند.

وی ادامه داد: وقتی مدیر فنی را در دنیا برای چهار سال در یک تیم می‌گذارند شرح وظایف گسترده‌ای دارد. نظارت بر کار تیم ملی فوتسال زنان تنها یک بیستم وظایف مدیر فنی است و ۸۰ درصد وظایف را باید در بررسی بازی‌های لیگ، تغییر عملکرد مربیان و شکل دادن استعدادها خرج کنیم. همچنین مسایل مالی را باید در نظر بگیریم که با توجه به برنامه‌های در نظر گرفته برای فوتسال زنان کدام را می‌توان اجرا کنیم و کدام برنامه بار مالی دارد و نمی‌توانیم آن را پیاده کنیم. باید با فراکسیون ورزش مجلس ارتباط برقرار کنیم و با مسوولان ورزش امر مشکلات زنان را در میان بگذاریم و هنوز کار زیادی باید در این زمینه انجام شود.

اقتصاد ورزش و بیمه ورزشکاران باید تشکیل شود

ابطحی در عین حال پیشنهاد داد تا کارگروهی برای حمایت از اقتصاد ورزش و بیمه ورزشکاران تشکیل شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و فوتسال تصریح کرد: از مسوولان کشور می‌خواهم کارگروهی را در مجلس تشکیل دهند تا اقتصاد ورزش و بیمه ورزشکاران را دنبال کند. این گونه به ورزش حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی کمک می‌شود. اگر بخواهیم ورزش را بروز کنیم باید به اقتصاد ورزش و بیمه ورزشکاران توجه شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

این آقا نیامده میخواد تیم رو بهم بریزه اینایى که اسم بردى ستاره هاى تیم هستند و با چهار تا بچه جایگزین نمیشن بعدم شما اول تیم رو توى آسیا قهرمان کن بعد از جهااان صحبت کن !!!