کد خبر : 153720
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردین 1399 - 13:34
-

فخیم: مخالف برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی هستیم

فخیم: مخالف برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی هستیم

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: با توجه به اینکه بازیکنان ما و گیتی پسند شرایط خوبی ندارند برگزاری فینال لیگ برتر به صورت تک بازی باعث مصدومیت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره فینال لیگ برتر که قرار است به صورت تک بازی برگزار شود اظهار داشت: این کار اصلاً درست نیست، زیرا هم تیم ما و هم تیم گیتی پسند از نظر بدنی در سطح خوبی قرار ندارند و قطعا برگزاری چنین مسابقه‌ای آن هم به صورت تک بازی می‌تواند به مصدومیت بازیکنان ختم شود. به همین دلیل هر ۲ تیم به این موضوع اعتراض دارند.

او افزود: همان طور که گفتم این کار اصلاً قشنگ نیست. نباید تمام زحماتی که هر ۲ تیم کشیده اند تا به فینال برسند را در عرض ۴۰ دقیقه نادیده گرفت. امیدوارم سازمان لیگ برتر فوتسال نظر خود را در خصوص نحوه برگزاری فینال لیگ برتر تغییر دهد.

فخیم تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز زمان دقیق آغاز فصل جدید لیگ برتر اعلام نشده سازمان لیگ می‌تواند مسابقه فینال را در فاصله ۱۰ روز مانده به آغاز فصل جدید برگزار کند.

فخیم گفت: تمرینات تیم تعطیل است و بازیکنان بر اساس برنامه‌ای که بدنساز در اختیار آن‌ها قرار داده تمرینات خودشان را در خانه انجام می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.