کد خبر : 153757
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 7:47
-

احمدی :بهتر است فینال را چند روز مانده به لیگ بعد برگزار کنند

احمدی :بهتر است فینال را چند روز مانده به لیگ بعد برگزار کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی درباره بحث برگزاری فینال فصل جاری لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در قالب تک مسابقه اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر سه بازی هم در این شرایط فعلی برگزار شود، صورت قشنگی ندارد، چه رسد به آنکه بخواهند با یک تک مسابقه کار را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی درباره بحث برگزاری فینال فصل جاری لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در قالب تک مسابقه اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر سه بازی هم در این شرایط فعلی برگزار شود، صورت قشنگی ندارد، چه رسد به آنکه بخواهند با یک تک مسابقه کار را تمام کنند.
او ادامه داد: سه، چهار ماه بازی‌ها تعطیل شده و حالا اگر بخواهند فینال را در یک مسابقه برگزار کنند، هیچ یک از دو تیم راضی نیستند و قبول نمی‌کنند این اتفاق انجام شود. از طرف دیگر اصلا فینال بدون حضور تماشاگران هیچ جذابیتی ندارد. باید اجازه دهند تا شرایط کشور عادی شود و بعد فینال را برگزار کنند.

ملی‌پوش گیتی‌پسند اصفهان عنوان کرد: شرایط ما برای برگزاری فینال، مثل مسابقات ابتدای فصل است که بعد از چهار ماه وقفه یک بازی انجام می‌دهیم. نمی‌شود که ما برای یک بازیِ تنها بدنسازی داشته باشیم. هر وقت یک لیگ بخواهد به پایان برسد، تیم‌ها در ۶-۵ هفته پایانی آمادگی کامل را پیدا می‌کنند، اما اگر در حال حاضر اگر فینال برگزار شود، هیچ جذابیتی ندارد.

احمدی با بیان اینکه اصلا نباید فینال لیگ برتر فوتسال به صورت تک بازی برگزار شود، ابراز کرد: تا تیم‌های فینالیست بخواهند خودشان را پیدا کنند، زمان می‌برد و بهتر و منصفانه‌تر است که فینال مثل قبل در سه بازی به انجام برسد.

او تاکید کرد: ما باید یک بدنسازی برای ابتدای فصل آینده داشته باشیم و بهتر است فینال را چند روز مانده به لیگ بعد برگزار کنند تا پس از آن وارد مسابقات سال جدید شویم. برگزاری فینال در شرایط فعلی به سود هیچ‌کس نخواهد بود و جذابیتی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.