کد خبر : 153839
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 15:15
-

بلاتکلیفی تیم‌های اروپایی برای صعود به مسابقات جام جهانی فوتسال

بلاتکلیفی تیم‌های اروپایی برای صعود به مسابقات جام جهانی فوتسال

با توجه به آن که زمان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا و کونکاکاف اعلام شده، اما تکلیف تیم‌های اروپایی برای صعود به رقابت‌های جام جهانی هنوز مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و آمریکای جنوبی قرار است مرداد ماه انجام شود که هنوز وضعیت برگزاری رقابت‌های پلی آف جام ملت‌های اروپا مشخص نشده است. ابتدا قرار بود این بازی‌ها اواخر فروردین ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها فعلاً به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیقی برای این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال اروپا اعلام نشده است.

از قاره اروپا علاوه بر لیتوانی (میزبان مسابقات)، ۶ تیم به رقابت‌های جام جهانی صعود کرده اند. تا الان ۴ کشور اسپانیا، پرتغال، روسیه و قزاقستان موفق شدند جواز حضور در بازی‌های جام جهانی را کسب کنند. همچنین تیم‌های کرواسی- چک و صربستان- فنلاند هم ۴ تیمی هستند که باید در مرحله پلی آف به مصاف هم بروند و در نهایت ۲ تیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب می‌کنند و به همراه تیم‌های اسپانیا، پرتغال، روسیه و قزاقستان به مسابقات جام جهانی راه پیدا می‌کنند.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است از ۱۵ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار شود و ۵ تیم اول این رقابت‌ها به مسابقات جام جهانی صعود می‌کنند. همچنین رقابت‌های فوتسال جام ملت‌ها در قاره کونکاکاف (آمریکای جنوبی) قرار است تیر و مرداد به میزبانی کشور گواتمالا برگزار شود و از این قاره هم ۴ تیم جواز حضور در بازی‌های جام جهانی را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام فیفا مسابقات جام جهانی قرار است از ۲۲ شهریور ماه تا ۱۳ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.