کد خبر : 153928
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 14:35
-

افضل: اوایل فصل موافق برگزاری پلی آف بودم، اما الان کاملاً پشیمانم /باشگاه مس مذاکره ای برای فصل بعد با من نکرده است

افضل: اوایل فصل موافق برگزاری پلی آف بودم، اما الان کاملاً پشیمانم /باشگاه مس مذاکره ای برای فصل بعد با من نکرده است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: ابتدای فصل موافق برگزاری مرحله پلی آف بودم، اما وقتی دیدم که چه حاشیه‌هایی این مرحله دارد پشیمان شدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره حذف مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال فصل بعد اظهار داشت: من با حذف پلی آف موافق هستم، زیرا هنوز بستر لازم برای برگزاری پلی آف در کشور ما فراهم نیست و فرهنگ سازی لازم که باشگاه‌ها باید انجام دهند هنوز انجام نشده است. به نظر من سازمان لیگ کار بسیار خوبی انجام داد که بازی‌های مرحله پلی آف فصل بعد حذف کرد.

او افزود: من ابتدای فصل موافق برگزاری مرحله پلی آف بودم، اما وقتی دیدم که چه حاشیه‌هایی در این مرحله برای تیم‌ها به وجود می‌آید پشیمان شدم و اکنون با حذف آن کاملاً موافق هستم. در این فصل مرحله پلی آف باعث شده بود که بیشتر بازی‌ها به حاشیه کشیده شود. در بعضی از شهر‌ها شاهد بودیم که برای یک بازی چه جنجال‌هایی به پا شد. همین موضوع نشان می‌دهد که ما هنوز آن بستر و فرهنگ سازی لازم را به وجود نیاوردیم. به قول معروف لیگ برتر در فصل گذشته بیشتر تحت تاثیر حواشی بود.

سرمربی تیم مس سونگون درباره اینکه آیا موافق ۱۶ تیمی شدن رقابت‌های لیگ برتر در فصل بعد است بیان داشت: ۱۶ تیمی شدن رقابت‌های لیگ می‌تواند به جذابیت بازی‌ها اضافه کند. مخصوصا اینکه فصل بعد دیگر مرحله پلی آف وجود ندارد و به همین دلیل تیم‌هایی که از نظر مالی در شرایط خوبی قرار دارند، می‌توانند در لیگ برتر سرمایه گذاری کنند. برای مثال تیم‌های کراپ الوند و فولاد سیرجان که اکنون در لیگ دسته اول بازی می‌کنند از جمله تیم‌های سرمایه داری هستند که می‌توانند از لحاظ مالی در لیگ برتر تیمداری کنند.

افضل درباره ادامه همکاری با باشگاه مس سونگون عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مسابقه فینال هنوز چیزی معلوم نیست. باشگاه هم هیچ صحبتی درباره فصل بعد با من نکرده است. فعلاً منتظر هستیم تا ببینیم سرنوشت فینال سال گذشته چه می‌شود تا بعد از آن درباره فصل بعد تصمیم گیری کنیم. باشگاه مس سونگون یکی از بهترین باشگاه‌های فوتسال ایران است و من از شرایط این تیم کاملاً راضی هستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.