کد خبر : 153961
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 12:09
-

تقوی:حذف پلی‌آف لیگ برتر فوتسال با وجود ایراداتی که داشت شتابزده بود

تقوی:حذف پلی‌آف لیگ برتر فوتسال با وجود ایراداتی که داشت شتابزده بود

سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین با تاکید بر اینکه پلی‌آف لیگ برتر فوتسال دارای اشکالاتی بود از حذف شتابزده آن انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی سرپرست تیم ستارگان ورامین ،در مورد وضعیت حضور این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و وضع اقتصادی خراب است و به همین دلیل بودجه تیم هم مشخص نیست اما به طورقطع ستارگان ورامین در فصل آینده لیگ برتر حاضر خواهد بود.
تقوی در مورد گزینه هدایت این تیم تاکید کرد: هنوز برنامه ریزی زود است و هیچ تیمی استارت نزده چون شروع فصل بعد مشخص نیست اما ما از داورزنی رضایت کامل داریم و قطعا گزینه اول ما برای فصل بعد این مربی است.
سرپرست ستارگان ورامین با اشاره به حذف پلی‌آف لیگ برتر فوتسال برای فصل بعد گفت: اینکه دو سال لیگ را با این شیوه برگزار کنیم و بعد تصمیم بگیرم که دیگر پلی‌آف اجرا نشود زیاد زیبنده نیست.قطعا پلی‌آف ایراداتی داشته و بهتر بود این ایرادها بررسی و برای رفع آن اقدام می شد.
تقوی در مورداین سوال که جنجال های بازی ستارگان با شهروند ساری در پلی‌آف سال قبل در این تصمیم دخیل بوده است اذعان داشت: هیچ ربطی ندارد.پلی آف ایراداتی داشت مثل همین که می خواستند در فرصت کم بازی‌ها را برگزار کنند و ما تنها ۲۴ ساعت بعد از بازی با شهروند در ساری بار دیگر با این تیم بازی کردیم که تنش ها را زیادتر کرد. اگر یک هفته بین این دوبازی فاصله بود آنقدر جنجال نمی شد.
سرپرست ستارگان تاکید کرد: با این قاطعیت و سرعت حرف از حذف پلی‌آف زدن درست نیست به خصوص که اکثر تیم‌های لیگ برتری سال قبل موافق این شیوه برگزاری بودند.جا داشت سازمان لیگ منتظر روشن شدن وضعیت جام جهانی و فوتسال قهرمانی آسیا می‌ماند تا تکلیف زمان شروع لیگ مشخص شده و بعد درباره پلی آف تصمیم گیری می‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.