کد خبر : 154006
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 12:17
-

سرپرست تیم فوتسال بانوان حفاری: نمی‌گوییم جام را با اسنپ به خانه‌مان بفرستند

سرپرست تیم فوتسال بانوان حفاری: نمی‌گوییم جام را با اسنپ به خانه‌مان بفرستند

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: اگر لیگ ادامه پیدا نکند، باتوجه به این که ما قهرمان مرحله گروهی لیگ برتر شدیم و یک بازی از پلی‌آف را هم برده‌ایم، قهرمانی حق ما است ولی جام‌های این چنینی به ما نمی‌چسبد و ادعا نمی‌کنیم که جام را با اسنپ به خانه مان بفرستند و می‌خواهیم در زمین مسابقه حرف مان را بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، منیژه زیبا در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود، مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور احتمالا از اواخر خردادماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: هنوز مسئولان درباره زمان آغاز مسابقات، صحبتی با باشگاه ها نداشته اند. اما مسئولان موقعی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان را تعطیل کردند که بعد از تاریخ بازی های پلی آف بانوان، پلی آف لیگ برتر فوتسال آقایان و همچنین لیگ برتر فوتبال آقایان برگزار شد. جالب این است که روز برگزاری بازی، تصمیم به برگزار نشدن پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان گرفتند، در حالی که تیم‌های میهمان وارد شهر تیم‌های میزبان شده بودند. به نظرم این تصمیم، به عدم مدیریت و برنامه‌ریزی کمیته بانوان برمی‌گردد.

وی بیان کرد: چطور مسابقات فوتبال و فوتسال لیگ برتر آقایان برگزار می‌شود، اما نمی‌توانند برای فوتسال بانوان تصمیم‌گیری کنند؟ نمی‌دانم مدیریت ندارند یا اصلا نمی‌دانند جریان چیست یا شاید هم اراده بازی نکردن از جایی دیگر رقم خورد.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: به هر حال هنوز هیچ کسی درباره برگزاری مرحله پلی‌آف صحبتی با ما نداشته و ابلاغ رسمی نیز به باشگاه نرسیده است. اما از گوشه و کنار شنیده‌ایم که ممکن است از ۱۵ یا ۲۰ اردیبهشت ماه، اماکن ورزشی باز شود و بر این اساس ممکن است مسابقات پلی‌آف از اواخر خردادماه آغاز شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مسابقات به صورت متمرکز در کیش برگزار خواهد شد؟ عنوان کرد: این تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی درست نیست زیرا برای تیم‌ها از نظر مالی مشکل است. خدا کند چنین چیزی درست نباشد، هر چند که گویا هنوز فدراسیون تصمیمی نگرفته است. در صورتی که خواستند لیگ را برگزار کنند، مسابقات باید به صورت رفت و برگشت باشد.

زیبا در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون حاضر است در صورت تصمیم‌ به برگزاری مسابقات در کیش که هزینه بسیاری بر دوش باشگاه ها خواهد گذاشت، از نظر مالی به باشگاه‌ها کمک کند؟ عنوان کرد: فدراسیون زحمت بکشد حکم‌های قهرمانی چندین سال قبل ما، پاداش فوتسالیست‌های تیم‌ملی و پاداش قهرمانی های حفاری را بدهد. در تمام سال‌هایی که قهرمان شده‌ایم، فقط یک بار پاداش دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: در چنین شرایطی که آمار کرونا رو به افزایش است، باید سلامتی جامعه برای ما مهم باشد. اما نمی‌دانم چرا برخی مربیان اصرار به برگزاری مسابقات دارند. آیا مگر برگزاری لیگ به قیمت جان انسان‌ها هم می‌شود؟

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در پاسخ به این سوال که درست است که سه تیم دیگر مرحله پلی‌آف تمرین داشته‌اند؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. ولی از زمانی که به ما اعلام کردند مسابقات لغو است، از بازیکنان‌مان خواستیم که به شهرهای‌شان برگردند و جزو اولین تیم‌هایی بودیم که خوابگاه‌مان را هم تعطیل کردیم و به ابلاغیه‌های صادر شده پایبند بودیم. سلامتی بازیکنان‌مان برای‌مان مهم است و کسب قهرمانی به هر قیمت ارزش ندارد.

وی تاکید کرد: ما مثل برخی تیم‌های لیگ برتری ادعا نمی‌کنیم که چون قهرمان مرحله گروهی شده‌ایم، باید جام قهرمانی را به ما بدهید. ما می‌گوییم در یک شرایط عادلانه و یک فرصت برابر و در صورتی که کرونا فروکش کرده باشد، مسابقات را برگزار کنند.

زیبا در پایان گفت: اگر لیگ ادامه پیدا نکند، باتوجه به این که ما قهرمان مرحله گروهی شدیم و یک بازی از پلی‌آف را هم برده‌ایم، قهرمانی حق ما است ولی جام‌های این چنینی به ما نمی‌چسبد و ادعا نمی‌کنیم که جام را با اسنپ به درب خانه‌های‌مان بفرستند و می‌خواهیم در زمین مسابقه حرف مان را بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.