کد خبر : 154030
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 13:22
-

شمس:اسپانسر‌های جام جهانی، خواستار برگزاری رقابت‌ها در شهریور ماه هستند / امیدوارم ناظم الشریعه و تیمش زودتر وارد اردو شوند

شمس:اسپانسر‌های جام جهانی، خواستار برگزاری رقابت‌ها در شهریور ماه هستند /  امیدوارم ناظم الشریعه و تیمش زودتر وارد اردو شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال ایران درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران گفت: فیفا در جلسه‌ای زمان برگزاری جام جهانی فوتسال را مشخص می‌کند. در این صورت مشخص می‌شود که جام جهانی در شهریورماه برگزار می‌شود یا خیر. طبیعتا اگر جام جهانی در این تاریخ برگزار شود تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال ایران درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران گفت: فیفا در جلسه‌ای زمان برگزاری جام جهانی فوتسال را مشخص می‌کند. در این صورت مشخص می‌شود که جام جهانی در شهریورماه برگزار می‌شود یا خیر. طبیعتا اگر جام جهانی در این تاریخ برگزار شود تیم ملی فوتسال ایران هم باید در مردادماه در مسابقات جام ملت‌های آسیا که مقدماتی جام جهانی است شرکت کند. اما اگر فیفا تصمیم بگیرد که تاریخ برگزاری جام جهانی فوتسال را به تعویق بیندازد طبیعی است که جام ملت‌ها هم به تعویق خواهد افتاد و تیم ملی فوتسال هم باید برنامه‌ای جدید تهیه کند.

او در ادامه افزود: البته فیفا کار سختی در پیش دارد چراکه اسپانسر‌های جام جهانی، به شدت به این نهاد فوتبالی فشار می‌آورند و خواستار برگزاری این رقابت‌ها در شهریور ماه هستند. آن‌ها سرمایه‌گذاری زیادی برای رقابت‌های جام جهانی انجام داده‌اند و اگر این رقابت‌ها برگزار نشود فیفا با ضرر هنگفتی مواجه خواهد شد. پیش‌بینی من این است که رقابت‌های جام جهانی در شهریور ماه برگزار می‌شود.

شمس در پاسخ به این سوال که درصورت برگزاری رقابت‌های جام جهانی در شهریورماه، تیم ملی باید در مردادماه در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند، در این صورت وضعیت برای کادر فنی تیم ملی سخت نمی‌شود؟ گفت: برنامه‌ریزی ما این است که بازیکن‌های تیم ملی از اول خرداد به اردو بروند تا بتوانند خودشان را آماده کنند. اینگونه می‌توانیم آمادگی بازیکنان را در سطح بالا نگه داریم.

شمس در رابطه با بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی هم گفت: فیفا برنامه رقابت‌های جام جهانی را اعلام نکرده و به همین خاطر هم هیچ تیمی تمرین هم نمی‌کند. اگر فیفا برنامه سال ۲۰۲۰ را اعلام کند، طبیعی است که تمام تیم‌های راه یافته به جام جهانی به دنبال بازی تدارکاتی هستند وما هم تلاش می‌کنیم تا یا این تیم‌ها دیدار دوستانه داشته باشیم. تا آن زمان باید منتظر تصمیم فیفا باشیم.

شمس در پایان گفت: امیدوارم محمد ناظم الشریعه و تیمش زودتر وارد اردو شوند و در یک شرایط کاملا ایمن برنامه‌های تمرینی خودشان را دنبال کنند.
منبع:پارسینه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.