کد خبر : 154040
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 10:51
-

ناظم‌الشریعه: تیم ملی فوتسال کار سختی دارد/باید به فکر بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح باشیم

ناظم‌الشریعه: تیم ملی فوتسال کار سختی دارد/باید به فکر بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح باشیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کمیته فوتسال باید به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتر با تیم‌های مطرح جهان برای تیم ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: همانطور که همگان اطلاع دارید با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، کلیه فعالیت‌های ورزشی لغو شده که تیم ملی فوتسال از این امر مستثنی نیست اما با بازیکنان در ارتباط هستیم و تمرینات فردی آنها را زیر نظر داریم. البته تمرینات گروهی لازمه انجام کار گروهی است و امیدواریم وضعیت این ویروس در سطح کشور مشخص شود که بتوانیم مجدداً اردوهای خود را برگزار کنیم.

وی افزود: سلامتی بازیکنان و کادر فنی برای ما از همه چیز مهم‌تر است. در حال حاضر هم منتظریم که فیفا تکلیف بازی‌های جهانی و آسیایی را مشخص کند تا بتوانیم تصمیمات مناسب را برای تیم ملی بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که امروز وزارت ورزش وضعیت بعضی از شهرها را سفید اعلام کرده، گفت: بحث برگزاری اردوهای تیم ملی نیست. همانطور که گفتم، برای ما سلامتی بازیکنان و کادر فنی از همه چیز مهم‌تر است و همانطور که شما گفتید می‌توانیم اردوی خود را در بندرعباس که وضعیتش سفید است برگزار کنیم اما با برگزاری اردو مشکل حل نمی‌شود. شاید بازیکنی از منطقه قرمز به شهری که وضعیت سفید دارد برود و آن شهر را هم آلوده کند و این باعث می‌شود ویروس کرونا در این منطقه وارد شده و گسترش پیدا کند.

ناظم‌الشریعه تصریح کرد: برنامه تیم ملی باید براساس هماهنگی با سازمان لیگ و کمیته فوتسال باشد و هماهنگی اعضای کمیته فنی فوتسال، سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی  باید یکسان صورت گیرد و من فکر می‌کنم با توجه به اینکه مسابقات جهانی و آسیایی به تأخیر افتاده در حال حاضر بهترین زمان است که کمیته فوتسال به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتر با تیم‌های مطرح جهان برای تیم ملی باشد. البته تحقق این برنامه‌ها به رفع بیماری کرونا در سطح جهان بستگی دارد.

وی افزود: تیم ملی کار سختی را امسال و سال آینده در پیش دارد از یک طرف ما باید به فکر بازی‌های آسیایی، جام جهانی و از طرف دیگر به فکر برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی مناسب باشیم. در مسابقات آسیایی و جهانی ما بازیکنانی را اعزام می‌کنیم که از همه آماده‌تر باشند و برای ما فرقی ندارد چه بازیکنی جوان و یا با تجربه باشد بلکه مهم برای کادر فنی آماده‌ترین‌ها در فوتسال ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.