کد خبر : 154067
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 13:24
-

شمسایی:تهران باید همیشه حداقل یک نماینده در لیگ داشته باشد/یکی از دوستانم قول داده در فوتسال سرمایه‌گذاری کند

شمسایی:تهران باید همیشه حداقل یک نماینده در لیگ داشته باشد/یکی از دوستانم قول داده در فوتسال سرمایه‌گذاری کند

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران از احتمال تیم‌داری در آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در این چند وقت اخیر شنیده می‌شود که برخی از پیشکسوتان فوتسال ایران به دنبال آن هستند که با تیم‌داری در رشته فوتسال هیجان گذشته را به سالن‌های شهر تهران برگردانند. در این زمینه کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران از احتمال تیم‌داری در آینده خبر داد.

چندی پیش «وحید شمسایی» در گفت و گوی لایو اینستاگرامی با پایگاه خبری فوتسال ایران از احتمال تیم‌داری در لیگ برتر با کمک یکی از دوستانش خبر داد اما هنوز این خبر به طور قطعی و رسمی اعلام نشده است.

وی در مورد موضوع تیم‌داری تهران در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اگر به گذشته تهران نگاه کنیم، می‌بینیم که افتخارات زیادی به دست آمده و به نظر من تهران باید همیشه حداقل یک نماینده در لیگ داشته باشد.

شمسایی ادامه داد: مشکل فوتسال ما این است که باشگاه‌هایی که وارد تیم‌داری‌می‌شوند هیچ تضمینی از آنها گرفته نمی‌شود که اگر تیم را منحل کنند، جریمه شوند و به همین دلیل است که ما در تام ایران‌خودرو و تاسیسات دریایی قهرمان می‌شدیم اما وقتی که مدیر تغییر می‌کرد، تیم هم به دنبال آن منحل می‌شد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال تصریح کرد: در تاسیسات دریایی، همه بازی‌های خانگی را پخش مستقیم داشتیم و این موضوع با پرداخت مبلغی از سوی باشگاه و پیگیری‌های من بود. پس مشکل پخش زنده نیست چرا که در حال حاضر باشگاه‌های گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آرا مشهد و شهروند ساری بازی‌های‌شان پخش مستقیم دارد، چرا که مدیران و مسوولان دلسوزی دارند.

وی در مورد احتمال تیم‌داری او در تهران، خاطرنشان کرد: یکی از دوستان بنده به من قول داده است که اگر شرایط مهیا باشد و حمایت شود مبلغی حدود پنج تا ۶ ملیارد تومان برای این کار سرمایه‌گذاری می‌کند اما حالا که بحث شیوع ویروس کرونا پیش آمده است و این موضوع هنوز نتیجه‌اش مشخص نیست.

با این اوصاف منتظر می‌مانیم که ببینیم آیا تهران می‌تواند سال آینده، نماینده قدرتمندی در لیگ برتر تهران داشته باشد یا نه. البته این کار نیاز به حمایت مسوولان فوتسال در فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان تهران دارد و امیدواریم مسوولان، بیشتر به این رشته پرطرفدار توجه کنند تا شاهد از بین رفتن آن در کشور و در شهر تهران نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.