کد خبر : 154054
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 0:22
-

ناصری:جایی برای پیشکسوتان فوتسال خالی نمی‌شود/برگزاری لیگ با پلی‌آف خوب نیست

ناصری:جایی برای پیشکسوتان فوتسال خالی نمی‌شود/برگزاری لیگ با پلی‌آف خوب نیست

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال گفت: متاسفانه در فوتسال ایران چیزی به عنوان پیشکسوت وجود ندارد و این رشته دست یک عده خاص است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«رضا ناصری» در مورد عدم استفاده از پیشکسوتان فوتسال در این رشته، اظهار داشت: متاسفانه در فوتسال چیزی به عنوان پیشکسوت وجود ندارد. تیم ملی فوتسال که دست یک عده خاص است و باشگاه‌های لیگ برتری هم میان برخی مربیان دست به دست می‌شود و شخص جدیدی نمی‌تواند وارد شود و به همین دلیل جایی برای پیشکسوتان فوتسال خالی نمی‌شود که بیایند و تجربیات خود را در اختیار بگذارند. بزرگترین مشکل حال حاضر فوتسال عدم حضور مدیران فوتسالی در آن است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات بزرگ فوتسال ما این است که تهران هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد و این موضوع خیلی بد است. به نظر من استقلال و پرسپولیس فقط تیم فوتبال هستند و به معنای واقعی باشگاه نیستند. این ۲ تیم با یک درصد از بودجه‌ای که دارند می‌توانند در فوتسال تیم‌داری کنند اما هیچ توجهی به این رشته ندارند.

ناصری با ابراز تاسف از بی توجهی مسئولان فوتبال به فوتسال گفت: آقایان با این رشته به شکلی رفتار می کنند که انگار نه انگار فوتسال ما در جهان سوم شده است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد پیشنهاد سرمربیگری یکی از تیم‌های فوتسال باشگاه‌های مجارستان که در جام باشگاه‌های اروپا حضور دارد، اظهار داشت: بعد از پیشنهاد آن‌ها، بررسی‌های لازم را نسبت به این پیشنهاد داشتم و مقرر شد که برای عقد قرارداد به آنجا بروم اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا، این سفر به تعویق افتاد.

ناصری درباره برگزاری لیگ برتر بدون انجام دیدارهای پلی‌آف، خاطرنشان کرد: مسوولان فوتسال از اینکه لیگ را با پلی‌آف برگزار کردند، پشیمان شدند. به نظر من برگزاری لیگ با پلی‌آف خوب نیست چرا که به طور مثال تیمی که ۱۵ هفته صدرنشین لیگ برتر بوده و بعد از آن در یک بازی حذفی به صورت اتفاقی می‌بازد، تمام آن هفته‌هایی که به سختی صدرنشینی را به دست آورده با یک شکست از بین می‌رود و حذف می‌شود.

پیشکسوت فوتسال در مورد حواشی تشکیل تیم ملی «ب»، گفت: هر کسی که در مورد فوتسال پیشنهادی می‌دهد از باب دلسوزی است. فوتسال ما در شرایط خاصی قرار دارد و همه باید همدلی و اتحاد داشته باشند تا بتوانیم دوباره در رده جهانی بدرخشیم. جوانگرایی بسیار کار خوبی است اما باید قاعده و قانون داشته باشد. در طول یکسال نمی‌شود جوانگرایی انجام داد و به نظر من باید بعد از جام جهانی فوتسال، در مورد تیم ملی و جوان گرایی آن فکر اساسی کنیم.

وی با مقایسه تیم ملی فوتسال فعلی با تیم ملی که او در آن بازی می کرد، اظهار داشت: نمی‌توان این ۲ تیم را مقایسه کرد چرا که شرایط در زمان تغییر می‌کند. ما تیمی بودیم که برای اولین بار تیم‌های بزرگی چون برزیل و اسپانیا را اذیت و تابو شکنی کردیم و حالا با گذشت زمان خوشحال هستم که تیم ملی فوتسال ما حتی می‌تواند تیم‌های بزرگ جهان را شکست دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۳۰

این بنده خدا تا حالا کجا مربى بوده که میخواد تجربیات خودش رو انتقال بده؟!!! اول یک تیّم لیگ برتر با حتى لیگ یک رو به عنوان سر مربى هدایت کنه بعد بیاد ادعاى پیشکسوتى داشته باشه!!! اگر به گفته خودش نه توى لیگ بهش تیّم میدن نه جاى دیگه مشکل خودش هست نه افرادى که دارند کار مى کنند یکى این بنده خدا رو از خواب بیدار کنه!!!!!