کد خبر : 154148
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 14:37
-

احتمال جدایی خارجی‌های گیتی پسند قوت گرفت

احتمال جدایی خارجی‌های گیتی پسند قوت گرفت

اگر تاریخ برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال تا چند ماه دیگر مشخص نشود بازیکنان خارجی گیتی پسند از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هنوز زمان فینال لیگ برتر سال گذشته از سوی سازمان لیگ اعلام نشده و ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در وضعیت نامشخصی قرار دارند.

بازیکنان این ۲ تیم تمرینات خود را در خانه برگزار می‌کنند تا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشند. الکس فالکون و والکس دوسانتوس ۲ بازیکن برزیلی گیتی پسند اصفهان هستند که چیزی حدود ۷۵ روز است که در ایران حضور داشتند و در قرنطینه خانگی تمرینات خود را پیگری می‌کردند.

این ۲ بازیکن پس از حدود ۲ ماه حضور در ایران بالاخره موفق شدند چند روز قبل به برزیل سفر کنند. قرار شد این ۲ بازیکن به محض اینکه زمان فینال لیگ برتر مشخص شد به ایران بیایند تا در کنار سایر بازیکنان خود را برای مسابقه فینال آماده کنند.

شنیده‌ها حاکی از این است که اگر زمان فینال لیگ برتر تا چند ماه آینده مشخص نشود، احتمال دارد که فالکون و دوسانتوس قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند فسخ کنند. والکس دوسانتوس پیش از اینکه به گیتی پسند بیاید در تیم مگنوس برزیل بازی می‌کرد و به صورت قرضی به باشگاه اصفهانی اضافه شده بود. در صورتی که زمان فینال لیگ برتر مشخص نشود به احتمال زیاد او قراردادش را با گیتی پسند فسخ کرده و دوباره پیراهن مگنوس را بر تن خواهد کرد.

همچنین الکس فالکون دروازه بان گیتی پسند که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را دارد و اگر زمان فینال لیگ برتر معلوم نشود این احتمال وجود دارد که او هم قراردادش را فسخ کند و به ایتالیا برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.