کد خبر : 154168
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 21:25
-

پرهیزکار:مطمئنا بازی‌های آسیایی هم به تعویق می‌افتد/ما خود را برای هر شرایطی آماده کردیم/با چند کشور صحبت‌های برای برگزاری دیدار تدارکاتی داشتیم

پرهیزکار:مطمئنا بازی‌های آسیایی هم به تعویق می‌افتد/ما خود را برای هر شرایطی آماده کردیم/با چند کشور صحبت‌های برای برگزاری دیدار تدارکاتی داشتیم

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: اگر جام ملت‌های آسیا مرداد ماه برگزار شود کشورهای حاضر در مسابقات دچار مشکل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوود پرهیزکار در رابطه با تعویق یکساله بازی‌های جام جهانی فوتسال اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی جهان به شیوع ویروس کرونا این انتظار می‌رفت که مسابقات جام جهانی فوتسال به تعویق بیفتد.

وی گفت: الان که وضعیت برگزاری جام جهانی مشخص شده ما باید منتظر AFC  بمانیم تا تکلیف برگزاری جام ملت‌های آسیا را مشخص کند. با اکثر کشورها که در ارتباط هستیم آنها هم منتظرند تا زمان برگزاری جام ملت‌ها اعلام شود و بعد از آن تصمیم به برگزاری لیگ و اردوهای تیم‌های ملی خود را انجام دهند. البته با توجه به این مشکلات و آمادگی تیم‌های ملی مطمئنا بازی‌های آسیایی هم به تعویق می‌افتد.

رییس کمیته فوتسال در ادامه افزود: در حال حاضر همانطور که گفتم منتظر اعلام رسمی زمان برگزاری جام ملت‌ها از سوی  AFC و همچنین مسابقات داخلی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور هستیم البته ما برای هر شرایطی آماده هستیم و برنامه‌های مختلفی را از قبل آماده کردیم.

وی گفت: اگر جام ملت‌ها در مرداد برگزار شود قطعا به دلیل آماده نبودن تیم‌ها اکثر کشورها با مشکل مواجه می‌شوند اما همانطور که گفتم ما خود را برای هر شرایطی آماده کردیم. البته با توجه به کمبود وقت نمی‌توانیم در این مدت بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشته باشیم. در حال حاضر فقط تکلیف تیم‌های صعود کننده آسیایی به جام جهانی مشخص نشده البته  فکر می کنم مرحله پلی آف در اروپا هم باقی مانده است.

پرهیزکار افزود: اگر بازی‌های جام ملت‌ها در بهمن برگزار شود ما می‌توانیم قسمتی از لیگ را برگزار کنیم و هم فرصت مناسب برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی داریم. البته با چند کشور صحبت‌های برای برگزاری دیدار تدارکاتی داشتیم و بگذارید فعلاً اسمی از این کشورها برده نشود.

وی گفت: امیدوارم هر چه زودتر از به شرایط عادی برگردیم و بتوانیم لیگ و همچنین اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم و برای جام ملت‌ها و جام جهانی ۲۰۲۰ با آمادگی بیشتر حضور پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.