کد خبر : 154223
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 10:52
-

یک برزیلی جایگزین ملی پوش ایران/ باشگاه غیرت قزاقستان: نتوانستیم با حسین طیبی توافق کنیم

یک برزیلی جایگزین ملی پوش ایران/ باشگاه غیرت قزاقستان: نتوانستیم با حسین طیبی توافق کنیم

باشگاه غیرت قزاقستان اعلام کرد با حسین طیبی ملی پوش ایرانی خود برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و این بازیکن سال آینده در غیرت نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته بود که حسین طیبی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود، خبر از جدایی اش از تیم غیرت قزاقستان داد.

این باشگاه هم با انتشار بیانیه ای، جدایی ملی پوش ایرانی خود را که از سال ۲۰۱۶ در این تیم بازی می کرد، تایید کرد.

در بیانیه باشگاه غیرت آمده است: «متاسفانه باشگاه نتوانست برای تمدید قرارداد با حسین طیبی به توافق برسد و این فوتسالیست ایرانی در پایان فصل جاری از باشگاه غیرت جدا خواهد شد.»

طیبی با تیم غیرت عناوین زیادی از جمله سه قهرمانی فوتسال در لیگ قزاقستان، دو قهرمانی سوپرجام، قهرمانی در جام ارمنکو، مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ و مدال نقره این بازی ها در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ را به دست آورد.

در ادامه بیانیه باشگاه غیرت آمده است: «از صمیم قلب از حسین به خاطر سال ها فداکاری، سخت کوشی و مشارکت در توسعه تیم و فوتسالمان تشکر می کنیم. طی چهار سال، حسین به بخش مهمی از تیم ما تبدیل شد. صمیمانه برای این بازیکن در باشگاه جدیدش آرزوی موفقیت داریم.

البته جدایی این بازیکن چالشی بزرگی برای باشگاه است با این حال باوجود پیچیدگی اوضاع، غیرت تمام تلاش خود را برای یافتن یک بازیکن همسطح انجام داد و با یک بازیکن از تیم برزیل به توافق رسید. پس از تکمیل کلیه تشریفات قانونی نام این بازیکن اعلام می شود.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.