کد خبر : 154302
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 9:00
-

جابری: حذف پلی‌آف فقط مخصوص لیگ برتر سال آینده است / با توجه به تاریخ جدید جام‌جهانی در مورد فینال تصمیم می گیریم

جابری: حذف پلی‌آف فقط مخصوص لیگ برتر سال آینده است / با توجه به تاریخ جدید جام‌جهانی در مورد فینال تصمیم می گیریم

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: حذف پلی‌آف فقط مخصوص لیگ برتر سال آینده است و به طور قطع برای نحوه برگزاری لیگ‌های سال‌های آینده تصمیم‌گیری خواهد شد و امکان دارد لیگ را دوباره با پلی‌آف برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: حذف پلی‌آف فقط مخصوص لیگ برتر سال آینده است و به طور قطع برای نحوه برگزاری لیگ‌های سال‌های آینده تصمیم‌گیری خواهد شد و امکان دارد لیگ را دوباره با پلی‌آف برگزار کنیم.

«آرش جابری» در خصوص جلسه روز چهارشنبه کمیته فوتسال، سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی، اظهار داشت: با توجه به تاریخ جدید جام‌جهانی و تصمیمات جدیدی که در مورد برگزاری رقابت‌های ورزشی شده، نشستی در فدراسیون برگزار می‌شود که در آن در مورد برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد. در خصوص لیگ برتر سال آینده نیز باید در ابتدا تاریخ جام‌ملت‌های آسیا مشخص شود و بعد در مورد لیگ سال آینده تصمیم‌گیری کنیم.

وی درباره حذف مرحله پلی‌آف از لیگ برتر سال آینده خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه امسال سال بسیار سخت و شلوغی برای فوتسال ایران است و جام‌ملت‌ها، جام باشگاه‌های آسیا و جهان و جام‌ جهانی در سال جاری برگزار می‌شود، حذف پلی‌آف فقط مخصوص لیگ برتر سال آینده است. به طور قطع برای لیگ‌های سال‌های آینده تصمیم‌گیری خواهد شد و امکان دارد لیگ را دوباره با پلی‌آف برگزار کنیم.

رییس سازمان لیگ فوتسال در مورد تکلیف لیگ‌های یک و ۲ فوتسال ایران بیان داشت: دیدارهای این ۲ لیگ به طور قطع انجام می‌شود و تکلیف تیم‌های صعود و سقوط‌کننده مشخص خواهد شد. با توجه به صحبت‌های رییس سازمان پزشکی و ورزشی، دیدارهایی که برگزار خواهیم کرد بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.