کد خبر : 154336
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 12:27
-

طیبی – بنفیکا؛ مشکل کرونا!

طیبی – بنفیکا؛ مشکل کرونا!

لژیونر مشهدی فوتسال برای پیوستن به تیم جدیدش چشم‌انتظار حل مشکل سفر به لیسبون و پیوستن به باشگاه جدیدش، بنفیکاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لژیونر مشهدی فوتسال برای پیوستن به تیم جدیدش چشم‌انتظار حل مشکل سفر به لیسبون و پیوستن به باشگاه جدیدش، بنفیکاست. اما مهم‌ترین مشکل این انتقال درحال‌حاضر شیوع ویروس مرگ‌بار است. توافقات طیبی و بنفیکا قطعی به نظر می‌رسد و شواهد حاکی از آن است که ستاره ایرانی با باشگاه قزاق فسخ کرده و کارش در آلماتی تمام است.
بااین‌حال شنیده‌ها حاکی از آن است که مشکلات ناشی از کرونا سبب شده تا طیبی هنوز نتواند قزاقستان را برای عقد قرارداد نهایی به مقصد پرتغال ترک کند. گفته می‌شود طیبی هنوز در آلماتی است و به‌محض اینکه بتواند به لیسبون سفر کند، برای عقد قرارداد راهی پرتغال خواهد شد.
بر اساس آخرین آمار منتشر‌شده، در کشور پرتغال ۲۹ هزارو ۲۰۹ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و از این شمار ۱۲۳۱ تن جان باخته‌اند، اما در قزاقستان تاکنون فقط ۶ هزارو ۴۴۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند و تنها ۳۴ تن جان باخته‌اند.
قرارداد حسین طیبی با بنفیکای پرتغال چنانچه طی روز‌های آتی منعقد شود، می‌تواند آینده‌ای درخشان را برای ستاره مشهدی فوتسال ایران ترسیم کند. طیبی در سن سی‌ویک‌سالگی است و به نظر می‌رسد با تجربه بالایی که طی این سال‌ها به دست آورده می‌تواند در لیگ معتبر فوتسال پرتغال توجه رسانه‌های جهانی را بیش از این به خود جلب کند و به تبع آن به مهره‌ای اثرگذارتر در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران در جام‌جهانی سال آینده بدل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.