کد خبر : 154326
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 10:55
-

خوراکچی:تعطیلات اجباری کیفیت لیگ را پایین می‌آورد/ شروع دوباره مسابقات نشاط را به جامعه برمی‌گرداند/ جای تاسف است تهران در لیگ فوتسال تیم ندارد

خوراکچی:تعطیلات اجباری کیفیت لیگ را پایین می‌آورد/ شروع دوباره مسابقات نشاط را به جامعه برمی‌گرداند/ جای تاسف است تهران در لیگ فوتسال تیم ندارد

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک گفت: کرونا مسئله‌ای بود که کل دنیا را درگیر کرد و به همه بخش‌ها نیز آسیب جدی وارد کرد ما هم بی‌شک از قاعده جدا نبودیم و نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک درباره شروع مسابقات پس از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کرونا یک اتفاقی بود که همه را شوکه کرد چون هیچکس تجربه‌ای در رابطه با آن نداشت. اما وقتی‌ می‌بینیم که لیگ‌های مهم دنیا کارشان را از سر گرفتند و این شرایط برای ما هم مهیاست پس بهتر است با ورزش دوباره نشاط را به جامعه برگردانیم. در شروع هم قطعا انجام بازی‌ها بدون تماشاگران خوب است هر چند که واقعا تصمیم‌گیری در  این روزها نیز کار دشواری بود ولی به هر جهت قرار است مسابقات با این روند ادامه یابد.

او در خصوص آسیب‌هایی که کرونا به جامعه ورزش وارد کرد توضیح داد: کرونا مسئله‌ای بود که کل دنیا را درگیر کرد و به همه بخش‌ها نیز آسیب جدی وارد کرد ما هم بی‌شک از قاعده جدا نبودیم و نیستیم. این شرایط برای همه سخت بود و آسیب‌هایش را به زودی خواهیم داد وقتی یک شخص در یک مدت کوتاه مجبور به چند نوبت بدنسازی شود میزان آسیب پذیری‌اش هم قطعا بیشتر می‌شود. هر چند فیفا قوانین جدید گذاشته است مثلا در یک بازی ۵ تعویض خواهیم داشت اما بدون تردید کیفیت بازی‌ها کاهش پیدا خواهد کرد. بوندسلیگا که یکی از معتبر ترین لیگ‌های جهان است می‌بنیم‌ که پس از این شرایط چطور کیفیت بازی‌هایش را از دست داده است ما هم بی‌شک برای مدتی این روند را طی خواهیم کرد.

خوراکچی در پایان در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: ما در حال حاضر تیم سوم جدول هستیم و اگر یک بازی‌مان را ببریم می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم. متاسفانه با اینکه کشور ایران در فوتسال مدعی قهرمانی در جام جهانی است اما پایتخت این کشور در لیگ برتر هیچ تیمی ندارد. به یاد دارم در زمان حضور طاهری در باشگاه پرسپولیس چندین جلسه برگزار کردیم که تیم میثاق را به این باشگاه انتقال دهیم و با نام پرسپولیس در لیگ تیمداری کنیم که متاسفانه استقبال نشد. اما الان تلاش می‌کنیم با صعود به لیگ برتر این خلاء بزرگ را به خوبی جبران کنیم که خوشبختانه مسئولین قرچک هم حمایت‌های خوبی از تیم دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.