کد خبر : 154352
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 13:40
-

فدراسیون ۲۰ میلیون تومان هم ندارد چه رسد به ۶ میلیون یورو

فدراسیون ۲۰ میلیون تومان هم ندارد چه رسد به ۶ میلیون یورو

فدراسیونی که پاداش ۲۰ میلیون تومانی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان را ندارد چگونه می‌تواند ۱۲۰ میلیارد تومان غرامت بدهد و باید دعا کنیم که رأی صادره از سوی فیفا به سود فدراسیون فوتبال باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان گفته فدراسیون فوتبال باید در خصوص قرارداد مارک ویلموتس پاسخگو باشد و اگر رأی صادره از سوی فیفا به سود مربی بلژیکی باشد باید غرامت را پرداخت کند و از کمک‌های دولتی و وزارت ورزش و جوانان بهره‌ای نخواهد برد!

علی‌نژاد در حالی این حرف‌ها را مطرح کرده که حساب فدراسیون فوتبال خالی است. پیش از عید بود که ابراهیم شکوری، دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش و جوانان مراجعه کرد تا برای پرداخت عیدی و حقوق اسفند کارکنان فدراسیون فوتبال از وزارت ورزش و جوانان کمک بگیرد. فدراسیون فوتبال آن‌قدر بی‌پول است که هنوز دستمزد اعضای کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان و همچنین پاداش صعود به جام ملت‌ها را پرداخت نکرده است. پاداش قهرمانی ۲۰ میلیون تومانی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت‌های آسیا هم بعد از گذشت دو سال به آن‌ها پرداخت نشده است.

۶ میلیون یورو با یوریی ۲۰ هزار تومان می‌شود ۱۲۰ میلیارد تومان! فدراسیونی که پاداش ۲۰ میلیون تومانی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان را ندارد چگونه می‌تواند ۱۲۰ میلیارد تومان غرامت بدهد و باید دعا کنیم که رأی صادره از سوی فیفا به سود فدراسیون فوتبال باشد.

در سال‌های اخیر برای یک بار هم که شده اگر آن‌هایی که قرارداد‌های خارجی را منعقد می‌کنند مورد مواخذه قرار می‌گرفتند و مجبور می‌شدند از جیب غرامت‌ها را پرداخت کنند دیگر هیچ مدیری به گونه‌ای قرارداد امضا نمی‌کرد که در هر شرایطی باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال ضرر کنند. نظارت‌ها بر قرارداد‌های خارجی همیشه بعد از رفتن فرد مسئول شروع می‌شود در حالی که اگر نظارتی باشد باید پیش از عقد قرارداد باشد.

مارک ویلموتس در شکایتی که به فیفا ارائه داده خواستار دریافت ۶ میلیون یورو از مبلغ باقی مانده قراردادش شده است! در حالی که گفته می‌شود او از سمت خود در تیم ملی فوتبال ایران استعفا کرده و به خواهش فدراسیون فوتبال در بازی با بحرین و عراق روی نیمکت تیم ملی نشست. او دو میلیون یورو به صورت نقد از فدراسیون فوتبال در ترکیه تحویل گرفته است و دریافت این پول برای او چنان ذوق‌زدگی داشت که در فضای مجازی به این موضوع اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.