کد خبر : 154335
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 12:46
-

نطق تند مربیان علیه یکدیگر؛ خانم سازمان لیگ وارد شو!

نطق تند مربیان علیه یکدیگر؛ خانم سازمان لیگ وارد شو!

سرنوشت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان نامشخص است و چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف نظرات متفاوتی دارند….

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شاید ندانید اما نطق‌های تند علیه همدیگر و اختلافات عمیق برای شروع دوباره لیگ در دوران پسا کرونا، به مسابقات فوتبال آقایان ختم نمی‌‌شود؛ بلکه از این دست اظهارنظرها به فوتسال بانوان هم سرایت کرده است.

هر چند هنوز تاریخ رسمی برای شروع ادامه لیگ مشخص نشده اما عزم سازمان لیگ فوتسال بانوان برای ادامه مسابقات است تا چهار بازی باقی‌مانده براساس آیین نامه نیز در مراحل نیمه‌نهایی، رده بندی و فینال نیز دنبال شده و قهرمان در پایان مسابقات شناخته شود.

اما برای شروع دوباره مسابقات که احتمالا براساس اخبار مواصله از ۳۰ خردادماه خواهد بود، مسئولان و کادرفنی و بازیکنان چهار تیم حاضر در مرحله پلی آف (ملی حفاری اهواز، سایپا تهران، هیات فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان) اختلاف نظرات عمیقی دارند.

هر چند که تصمیم سازمان لیگ نهایی به نظر می‌رسد و لیگ از هفته پایانی خردادماه، به صورت فشرده دنبال خواهد شد و آنطور که شنیده شده ۶ تیرماه دور برگشت فینال برگزار می‌شود و پرونده لیگ پانزدهم قرار است به این شکل بسته شود اما اظهارات متفاوت مسئولان باشگاه‌ها نیز علیه و یا موافق با تصمیم سازمان لیگ خواندنی است.

ملی حفاری اهواز: ادامه لیگ می‌تواند عواقب داشته باشد، قهرمانی برای ماست!

یکی از تیم‌هایی که مخالف شروع دوباره لیگ است، تیم ملی حفاری اهواز صدرنشین دور گروهی است؛ آنها که دور رفت مرحله نیمه نهایی را هم توانستند با حساب ۴ بر ۳ مقابل سایپا به پیروزی برسند خود را شایسته کسب عنوان قهرمانی می‌دانند.

اهوازی‌ها باید میزبان سایپا در دور برگشت نیمه نهایی باشند اما معتقدند که صدرنشینی در دور گروهی و برد در دور رفت نیمه نهایی، کمال شایستگی آنها برای قهرمانی را نشان می‌دهد و ادامه مسابقات را با توجه به عواقب احتمالی آن به صلاح نمی‌دانند!

نطق تند مربیان علیه یکدیگر؛ خانم سازمان لیگ وارد شو!

سایپا تهران: ما امکانات آقایان را نداریم و موافق پایان باز هستیم! 

نظر اعضای تیم سایپا ماهیت‌اش که خاتمه لیگ بدون برگزاری ادامه مسابقات است، با ملی حفاری یکسان است اما در جزئیات مسئله آنها خواسته دیگری دارند که به مذاق اهوازی‌ها خوش نمی‌آید.

خودروسازان معتقدند امکانات برای ورزش بانوان به مانند ورزش آقایان مهیا نیست و می‌تواند با این اوصاف، ادامه لیگ بسیار عواقب جبران ناپذیری داشته باشد و بهتر است با پایان باز و بدون تعیین قهرمان، پرونده لیگ پانزدهم که فرسایشی هم شده است بسته شود.

آنها که بارها مخالفت‌شان با مرحله پلی‌آف را بیان کرده‌اند، به صورت جدی از سازمان لیگ مطالبه دارند تا بار دیگر لیگ را به شرایط گذشته بازگرداند و مرحله پلی‌آف را حذف کند.

نطق تند مربیان علیه یکدیگر؛ خانم سازمان لیگ وارد شو!

هیات خراسان رضوی: پایان کرونا معلوم نیست، پس باید خودمان را وفق دهیم!

در تضاد با صحبت مسئولان دو تیم دیگر که پیشتر مطرح شد، مشهدی‌ها که درصدد آن هستند تا با تیمی پرستاره برای اولین بار جام را به مشهد بفرستند خواهان ادامه لیگ هستند و از سازمان لیگ می‌خواهند تا سرنوشت لیگ پانزدهم را با تعیین قهرمان رقم بزند.

آنها اعتقادشان بر این است که پایان کرونا مشخص نیست و اگر به رویه تعطیلی باشد که لیگ آتی هم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و سرنوشت بدی را بانوان فوتسالیست رقم می‌زند.

خواسته مهم مشهدی‌ها تغییر در آیین نامه و برگزاری فینال به صورت تک مسابقه است که به فشردگی برنامه کمک شایانی می‌نماید و باعث می‌شود تا زودتر سرنوشت لیگ مشخص شود؛ همچنین آنها می‌گویند حالا که بدون تماشاگر است چه بهتر که در شهر سفید میزبانی مجتمع صورت گیرد.

مس رفسنجان: پایان لیگ در شهر سفید

دیگر تیم مدعی فوتسال بانوان به عکس سه تیم دیگر، چندان مجادله‌ای ندارد و بیشتر موافق و مطیع تصمیم نهایی سازمان لیگ است.

البته نظر آنها شباهت زیادی به نظرات مشهدی‌ها دارد و آنها هم اعتقادشان بر این است با توجه به سفید نبودن شرایط شهرهای چهار تیم شرکت کننده در پلی‌آف، پس بهتر است یک شهر سفید به صورت مجتمع میزبان باشد و لیگ آنجا خاتمه یابد.

این نکته را هم باید گفت که پیشتر رفسنجانی‌ها اهتمام زیادی داشتند تا در خانه خود و در مقابل تماشاگران خودشان میزبانی دور برگشت نیمه نهایی را داشته باشند که به نظر مرور زمان، آنها را از این تصمیم باز داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.