کد خبر : 154402
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 15:11
-

اعلام زمان شروع تمرینات تیم های لیگ دسته اول و دوم/تاریخ قطعی لیگ برتر به زودی مشخص می شود

اعلام زمان شروع تمرینات تیم های لیگ دسته اول و دوم/تاریخ قطعی لیگ برتر به زودی مشخص می شود

سرپرست سازمان لیگ فوتسال، درباره آخرین وضعیت لیگ‌های فوتسال کشورمان پس از شیوع ویروس کرونا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال، درباره آخرین شرایط لیگ برتر فوتسال گفت: با سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، تاریخ‌های مناسب را هماهنگ خواهیم کرد تا مسابقات در یک روز نباشند. به زودی تاریخ برگزاری لیگ برتر را اعلام خواهیم کرد.

جابری افزود: اعزام تیم قهرمان مسابقات فصل ۹۸-۹۹ به جام باشگاه‌های آسیا و نائب قهرمان، به جام باشگاه‌های جهان، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

جابری تصریح کرد: درباره بازی‌های لیگ دسته اول و دسته دوم، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، تمرینات باشگاه‌های لیگ دسته اول از سه شنبه ۶ خرداد ماه آغاز می‌شود , مسابقات از دوم تیر ماه از سر گرفته خواهد شد. و تیم‌های لیگ دسته دوم هم می‌توانند از روز پنج شنبه، تمرینات خود را آغاز کنند.

جابری گفت: طبق پروتکلی که به امضای خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به تایید وزارت بهداشت رسیده و به ما ابلاغ شده است؛ پیش از شروع تمرینات باید تست تشخیص کرونا گرفته و نتیجه آن به ایفمارک اعلام شود، تا ایفمارک مجوز شروع تمرین را صادر کند. پس از آن در خلال مسابقات، هر ۷ روز یک بار، این تست باید انجام شود.

جابری تاکید کرد: طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، اگر تا زمان برگزاری مسابقات، تغییراتی ایجاد نشود، بازی‌ها بدون حضور هواداران برگزار می‌شود؛ البته آرزو می‌کنیم کرونا ویروس، مهار شود و شاهد حضور هواداران، در حین بازی‌ها باشیم. تا زمانی که اطلاعیه جدیدی توسط ستاد مقابله با کرونا، صادر نشود، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.