کد خبر : 154375
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 11:19
-

بارانی: برای برگزاری پلی‌آف اجازه دهند استان از حالت بحران خارج شود/شرایط برگزاری فراهم نیست

بارانی: برای برگزاری پلی‌آف اجازه دهند استان از حالت بحران خارج شود/شرایط برگزاری فراهم نیست

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری گفت: شرایط برای برگزاری پلی‌آف مساعد نیست، اگر می‌خواهند مسابقات را برگزار کنند اجازه دهند استان از بحران خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیبا بارانی درباره احتمال برگزاری مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان اظهار داشت: همان طور که می‌دانید خوزستان جزو مناطق پرخطر محسوب می‌شود. ۷-۸ بازیکن ما هم خوابگاهی هستند و باید از شهرهای دیگر به تیم اضافه شوند به همین دلیل کارمان سخت است. شاید هم خانواده‌ها اجازه حضور به بچه‌ها را ندهند.

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری، یادآور شد: من از نظر شخصی مشکلی ندارم و دوست دارم قهرمانی ما در زمین اتفاق بیفتد. ما در مرحله مقدماتی صدرنشین بودیم و در نخستین بازی پلی‌آف هم ۴ بر ۳ سایپا را بردیم. اگر قرار است پلی‌آف برگزار نشود شرایط به نفع ماست اما اگر قرار است مسابقات را برگزار کنند در این صورت باید مهلت دهند تا استان از این شرایط خارج شود. من بازیکنان در ارتباط هستم سخت است که بخواهند به تیم برگردند از طرفی تیم‌های دیگر مثل هیات خراسان هم بازیکن تهرانی دارند.

بارانی با اشاره با اینکه شرایط برگزاری مسابقات فراهم نیست، عنوان کرد: حتی اگر بگویند مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود باز هم شرایط فراهم نیست. باید تدابیری اندیشیده شود که هم تیم‌ها ضرر نکنند و هم بازیکنان به ویروس مبتلا نشوند چون آنها باید در تمرین و خوابگاه باشند خطر شیوع ویروس زیاد است.

وی ادامه داد: ما ۳ هفته پیش با مسئولان باشگاه جلسه داشتیم و گفتیم رستوران‌ها، سالن و … تعطیل هستند. اگر قرار است پلی‌آف برگزار شود باید محتاط عمل کنند، از بازیکنان و مربیان تست کرونا بگیرند. حساسیت‌ها به اندازه‌ای است که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

تیم‌های سایپا، مس رفسنجان، شرکت ملی حفاری و هیات خراسان رضوی ۴ تیم حاضر در مرحله پلی‌آف هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.