کد خبر : 154383
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 11:48
-

سرپرست بانوان حفاری:چرا باید سلامتی بازیکنان را فدای جام کنیم؟

سرپرست بانوان حفاری:چرا باید سلامتی بازیکنان را فدای جام کنیم؟

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری نسبت به اظهارات اخیر مربی تیم مس رفسنجان واکنش نشان داد و پیشنهاد مطرح شده او را نادرست دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، منیژه زیبا درباره اظهارنظر مربی تیم مس رفنسجان مبنی بر این‌که بازی‌های باقی مانده از مرحله پلی آف در استانی بی‌طرف و سفید برگزار شوند و فینال نیز به صورت تک بازی باشد، اظهارکرد: تعجب می‌کنم که چرا باید برای برخی تیم‌ها برگزاری لیگ در شرایط فعلی این قدر مهم باشد. حتی اگر برای برگزاری مسابقات به استان دیگر برویم، آن وقت تیمی مثل ملی‌حفاری که در استان خوزستانی است که وضعیت آن قرمز است، چگونه باید تمرین و خود را برای مسابقات آماده کند؟

وی بیان کرد: برخی مربیان پیشنهادهایی می‌دهند که در آن، شرایط تیم‌های دیگر را در نظر نمی‌گیرند و گویا وضعیت تیم خودشان اهمیت دارد. باشگاه ملی‌حفاری بارها اعلام کرده است که سلامتی بازیکنان از برگزاری لیگ و به پایان رساندن آن مهم‌تر است.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: تا آن‌جا که می‌دانیم، دو تیم حاضر در پلی آف، باوجود ممنوعیت برگزاری تمرینات به دلیل شیوع کرونا، از فروردین‌ماه تمرین داشته‌اند ولی برای باشگاه ملی‌حفاری، سلامتی در راس کار قرار دارد و از همان موقع که بحث تعطیلی مسابقات مطرح شد، بازیکنان خوابگاهی را به خانه‌هایشان فرستادیم و درب خوابگاه نیز بسته شد.

وی با بیان این‌ که امیدوارم تیم‌ها تنها منافع خودشان را در نظر نگیرند، افزود: به هر حال پیشنهاد مربی مس رفسنجان اصلا منطقی نیست و نمی‌دانم بر چه اساسی این اظهارنظر را داشته است. چرا باید سلامتی بازیکنان را فدای جام کنیم؟ موضع باشگاه ملی‌حفاری نیز مشخص است و باتوجه به وضعیت قرمز خوزستان، مخالف برگزاری لیگ هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.