کد خبر : 154428
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 16:29
-

ناظم‌الشریعه: ملی‌پوشان فوتسال تست کرونا می‌دهند

ناظم‌الشریعه: ملی‌پوشان فوتسال تست کرونا می‌دهند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: از بازیکنانی که به تیم ملی فوتسال دعوت می‌شوند، تست کرونا گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«سید محمد ناظم‌الشریعه» روز چهارشنبه بعد از جلسه کمیته فنی فوتسال در جمع خبرنگاران در خصوص این جلسه، اظهار داشت: مباحث این جلسه از ابتدا مشخص بود. بحث اول زمان برگزاری فینال لیگ برتر سال گذشته بود که با حضور نمایندگان ۲ باشگاه صورت گرفت و به نتیجه رسید که در نیمه اول تیرماه انجام می‌شود. موضوع دیگر بحث میزبانی تیم‌ها بود که هر ۲ باشگاه به خواسته خود رسیدند. بحث دیگر حضور نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا و جهان بود که مقرر شد به دلیل این که انگیزه در تیم‌ها باشد یک تیم به جام باشگاه‌های آسیا و دیگری در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند.

وی ادامه داد: نکته دیگر این نشست موضوع برنامه‌های تیم ملی بود که با «مهدی محمد نبی»، کمیته فوتسال و سازمان لیگ به گفت‌وگو پرداختیم و برنامه‌های تیم ملی و لیگ را با هم هماهنگ کردیم. موضوعی که خیلی در این جلسه مهم اهمیت داشت، تعامل تیم ملی با کمیته فوتسال، سازمان لیگ و کمیته توسعه فنی فوتسال و فوتبال ساحلی بود و به نظر من جلسه خیلی خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد انجام تست کرونا از ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: زمانی که بازیکنان به اردو دعوت شوند از آن‌ها تست کرونا گرفته می‌شود. همچنین بازیکنانی که قرار است در فینال لیگ برتر حضور داشته باشند باید تست بدهند.

ناظم‌الشریعه در مورد انتقادات گذشته خود به کمیته فوتسال و حالا حضور نبی در فدراسیون و رسیدگی وی به امور این رشته تصریح کرد: تجربه بالای محمدمهدی نبی می‌تواند به فوتسال کمک زیادی کند، همان‌طور که در ۲ جلسه‌ای که با وی داشتیم، پیگیری مستمری داشت و به طور قطع می‌تواند برای فوتسال مفید باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.