کد خبر : 154468
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 18:14
دسته‌بندی نشده
-

شریفی:مدیرکل ورزش قم به تصمیم مجمع هیات فوتبال تکمین کند

شریفی:مدیرکل ورزش قم به تصمیم مجمع هیات فوتبال تکمین کند

شریفی پیشکسوت فوتبال استان قم گفت: مدیرکل ورزش وجوانان قم بارها از بنده درخواست کردکه پی گیری نمایم تا درهیات فوتبال تغییرات صورت گیرد،ولی درحاضربه تصمیم مجمع فوق العاده وقانونی این هیات تمکین نمی کندو این برای اهالی فوتبال سوال برانگیز وغیر عادی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر شریفی پیشکسوت فوتبال استان قم گفت: مدیرکل ورزش وجوانان قم بارها از بنده درخواست کردکه پی گیری نمایم تا درهیات فوتبال تغییرات صورت گیرد،ولی درحاضربه تصمیم مجمع فوق العاده وقانونی این هیات تمکین نمی کندو این برای اهالی فوتبال سوال برانگیز وغیر عادی است.

شریفی اظهارداشت:چه شده است که آقای منعم در یک مدت کوتاه از منتقدجدی به حامی هیات فوتبال قم تبدیل شده است آیاهیات فوتبال عملکردی داشته که برای اهالی فوتبال نامشخص بوده است،وی باید در این زمینه شفاف سازی نماید.

وی دربخش دیگری از سخنان با تاکیدبر قانونی بودن برگزاری و تصمیمات مجمع فوق العاده هیات فوتبال قم به مدیرکل ورزش وجوانان توصیه های کرد وگفت:جناب آقای منعم بهترین تصمیم برای شما تمکین به نظرات اعضای مجمع هیات فوتبال قم وپیشکسوتان ودلسوزان این رشته ورزشی است و بیش از این خود را از چشم آنها نیندازید چرا که معتقدم شما می توانید بیش از این به ورزش قم خدمت کنیدوقت خود را صرف مسایل حاشیه ای نکنیدوتحت تاثیر فشارها قرارنگیرید.

این مدیرباسابقه در فوتبال و فوتسال استان قم تصریح کرد: قاطبه اهالی فوتبال استان قم ازتصمیم اعضای مجمع فوق العاده هیات فوتبال خرسند هستندشما هم با این حرکت همراه شوید وهرچه زودتربرای این هیات سرپرست انتخاب نمایدچرا که درصورت تعلل دراین امرخودفدارسیون سرپرست انتخاب خواهد کردو شما هم باید این امر را بپذیرد که این کاربرای شما خوشایند نیست پس تعلل نکنیدوسرپرست راانتخاب نمایید.

وی درادامه سخنان خود به آقای کریم بهرامی توصیه کرد:برای ماندن به هرقیمتی درپست ریاست هیات فوتبال قم تلاش نکند وبه رای مجمع تمکین کندو بیش از این خود رادچارمشکل نکند.

شریفی افزود:فوتبال قم درسالهای اخیربا مشکلات متنوعی و بعضا تاسف باری مواجه شده است که زیبنده این استان مقدس نیست باید با انتخاب افراد مدیر،کاربلد ، متخصص و آشنا به مسایل روز تخصصی فوتبال ومدیریتی فارغ از حب وبغض های فردی فوتبال قم را به ریل اصلی باز گرداندن تاروزهای باشکوه این ورزش مجدد تکرارشودو شاهدحضورنمایندگانی از این استان درسطح اول فوتبال کشور باشیم چرا که معتقدم این توان و پتاسیل در قم وجود داردودراین راه بایدهمه اهالی فوتبال با هم همدل و همرا ه شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آقایی پنجشنبه , ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵

چیشده که خود ناصر شریفی که روزی کریم بهرامی را امامزاده جلوه میداد و به هری دری میزد براش رای جمع کنه اونو فردی ناکارآمد خطاب میکنه…خدا آخر عاقبت قم رو بخیر کنه