کد خبر : 154454
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 12:42
-

احتمال برگزاری تمرینات مس سونگون خارج از تبریز

احتمال برگزاری تمرینات مس سونگون خارج از تبریز

تیم فوتسال مس سونگون برای حضور در فینال لیگ برتر احتمالاً اردوی تمرینی خودش را خارج از تبریز برپا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون در رقابت فینال لیگ برتر فوتسال باید روز ۳۰ خرداد ماه در اصفهان به مصاف گیتی پسند برود. این تیم برای حضوری هر چه پر قدرت در این مسابقه قرار است تمرینات خود را از روز سه شنبه ۶ خرداد ماه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند. از تبریز خبر رسیده است که تیم مس سونگون برای آماده کردن بازیکنان خود برای حضور در فینال یک اردوی آماده سازی را در پیش خواهد داشت.

آن طور که شنیده می‌شود احتمالاً تمرینات تیم فوتسال مس سونگون خارج از تبریز و در شهر ورزقان برگزار خواهد شد. دلیل آن هم به خاطر این است که مسی‌ها در ورزقان سالن اختصاصی دارند و می‌توانند به راحتی تمرینات خودشان را در آن جا برگزار کنند، هر چند به دلیل زمان کمی که تا شروع فینال باقی مانده این موضوع بعید به نظر می‌سد و به احتمال بسیار زیاد اردوی آماده سازی مس سونگون در همان سالن شهید پورشریفی تبریز، محل برگزاری مسابقه فینال برگزار خواهد شد.

دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بین ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون روز جمعه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۸ در سالن پیروزی اصفهان و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.